nusseliten Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 Jeg har noen flotte rosa roser stående i en vase her, de er på sin andre uke i dag faktisk. Jeg har måttet kassere noen, men 3 stk står enda igjen og er fine. Det har tilogmed kommet noe knopper/skudd på de, det har ikke jeg opplevd før. Farmoren min fortalte meg tidligere her at hun plantet om noen roser ute, og de står enda på verandaen med en plastikkpose over seg, for å få litt drivhus feelingen. Skulle spurt henne om hjelp i hagen, men ho er så gammel og skrøpelig blitt at det å komme seg opp av stolen, er en prøvelse... så det å få henne ut og inn av en bil 4 ganger.... vel... da blir det sen lunsj for å si det sånn. Det er jo tydlig at det er gjennomførbart, men jeg lurer på hvordan... Skal jeg bare ta og dytte stilkene rett ned i jorda? Det virket litt for enkelt for min del. Så da tyr jeg heller til dere multi kunnskapsrike som har svar på det meste her inne. Mens jeg venter på svar, skal jeg jaggu vaske laminaten med bittelitt zalo, og bittelitt vann som jeg fant ut ved hjelp av en gammel tråd fra 06 her inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå