Gå til innhold

Frustrerte fruer slutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så skal altså Fustrerte Fruer slutte etter 8 sesonger. Hva synes du om det?

Jeg synes det er trist, men samtidig er det vel kanskje på tide. De siste 2 sesongene har jeg merket at utrolig mye gjentar seg. Frustrerte Fruer har ihvertfall gitt meg veldig mye glede! :klemmer:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er helt greit, har sett en episode og ble helt vaksinert. Fjasete serie.

• Liker 1
Gjest Consensio
Skrevet

Syns det er helt greit at man slutter mens man fortsatt har seere.

Har også merket at de siste par sesongene har vært litt trege, så selv om jeg elsker serien så kan det bli litt for mye dersom de skulle ha dratt den ut enda lengre.

Skrevet

Kommer til å savne dem, men skjønner at de vil gi seg på topp.

• Liker 1
Gjest gurimalla
Skrevet

Bra at den slutter. Håper TV2 finner noe bedre å sende. Jeg har tidligere sett en del episoder pga tidspunktet og mangel på annen underholdning, men nå når jeg har "altibox" har jeg kuttet dem ut.

Synes ikke serien har vært morsom etter den første sesongen. Fruene ble bare bli galere og galere og da ble det bare patetisk til slutt.

AnonymBruker
Skrevet

Bra!

Skrevet

Jeg synes det er litt trist, man har jo blitt glad i disse damene. Samtidig så føler jeg kanskje at det er på tide å slutte da det er begrensa hvor lenge de kan vanne ut handlingen.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er litt trist, man har jo blitt glad i disse damene. Samtidig så føler jeg kanskje at det er på tide å slutte da det er begrensa hvor lenge de kan vanne ut handlingen.

Enig :kul:

Skrevet

Trist men alle serier går jo mot slutten en gang....

Skrevet

Enig, og da er det like greit og gi seg!

Skrevet

Tror jeg kunne ha sett på den serien helt til alle hadde blitt 80 år jeg :fnise:

• Liker 3
Skrevet

For min egen del er dette trist, men jeg har visst det lenge da. Jeg elsker serien og den er en av mine all-time favoritter.

Allikevel er det bra den slutter mens den fortsatt er "på topp".

Vi husker jo alle hvordan X-Files endte opp. En serie med kjempesuksess, men sesongene fortsatte og fortsatte, selv når hovedpersonene ikke var der lenger.

Håper ikke Frusterte Fruer havner i "Jumped The Shark" kategorien, tviler på det.

Skal nyte siste sesongen som aldri før.

Skrevet

Helt greit. Gjespet meg gjennom første sesongen, og har bare sett sporadisk siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...