Jens Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 Etter å ha lest om alle opptøyene i London vil jeg ikke at han skal dra. Tror dere det er farlig? http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10097485
Swirly Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 Ja, det er farlig i London nå! Han kommer nødvendigvis ikke borti dette som turist, men han bør nok velge sine veier med omhu og høre nøye på anbefalinger om hvor man bør oppholde seg og ikke.
Rosalie Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 Ein kompis som bur og jobbar i London, merkar ingenting til opprøra, anna enn mykje utrykningskøyretøy. Og han bur ikkje i dei aller beste strøka i byen. Eg hadde vore skeptisk sjølv om gubben skullr reise utan meg, sidan eg då har null kontroll på kvar han beveger seg, men om ein tek forhaldsreglar og ikkje ramlar rundt kvar som helst bør det no helst gå bra.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #4 Skrevet 9. august 2011 Jeg er i London og mesteparten av byen er trygg. Det er små, begrensete lommer der opprøret skjer. Det er lovet 10.000 flere politi i gatene i dag, så det bør ha god effekt. Her er en god og etterettelig nyhetskilde som stadig oppdateres: The Guardian
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2011 #5 Skrevet 9. august 2011 Standard turistområde? Han er mest sannsynlig like trygg der som i Oslo og Bergen. Men klart, om det begynner samle seg folk og politi så bør han trekke seg ut litt kvikt, uten å løpe. Det har en tendens til vekke oppmerksomhet, og trigge politiets mistanke.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #6 Skrevet 9. august 2011 Jeg skal til Londom i morgen og er dritredd! herregud! folk har jo blitt skutt. Har planer om å oppholde oss mest i sentrum, men... Tenk om hus og hoteller blir satt fyr på? Taxi med en molotov under? Vet ikke om jeg vil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå