summerdaws Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 Hallo! Jeg kjøpte på beautybay i går en solpudder fra Too Faced med SpendOn gavekortet mitt, men på kortholdersnavn klarte jeg å skrive feil, så jeg kansellerte bestillingen og de svarte raskt og fort om at det var gjort. Men det som er, er at jeg ikke har fått pengene tilbake! De bare sender meg dette: Dear Sir or Madam Thank you for contacting BeautyBay. I can confirm that no payment has been taken in respect of your cancelled order. However, any allocations set aside on your account can take up to 3 business days to be removed by your bank. If I can be of further assistance please let me know. Hva betyr den nest siste setningen? Skjønner ingenting, tar det en dag for at jeg skal få pengene tilbake eller? Fordi jeg skal egentlig ha noe med 300 kr på kortet, men jeg har bare 200! Noe som er drøyt og bare teit, jeg vil ha pengene tilbake for så å kjøpe solpudderet igjen, ettersom jeg er på ett veldig lavt budsjett. Vær så snill hjelp meg!
Gjest loren Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 Jeg leser det som at det kan ta inntil 3 dager før pengene er tilbake på konto.
summerdaws Skrevet 9. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2011 Åh ja, ups da ... jeg har nettopp sendt en kjempe sint klage mail til Beautybay, whooops!
Gjest loren Skrevet 9. august 2011 #4 Skrevet 9. august 2011 Du får bare beklage til dem og skylde på språkforvirring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå