Gå til innhold

På hvilken finger?

Gjest lmari

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
:hoho::hoho::hoho: Måtte bare inn og lese tråden her igjen - utrolig hvor mye rart dere får ut av det jeg har skrevet. Herregud!! Det er bra dere har så god fantasi da :blunke:

??

vil påstå at du har skrevet mye rart.. som ikke henger spesielt godt sammen..

bra du har evnen til å le.. håper du kan le av deg selv også (ikke bare andre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nope!

man har ringen på høyre hånd hele tiden..

i følge norsk tradisjon altså..

så "planen" deres om å være "unorske" falt nok i grus.. ;)

Det var egentlig ikke noe hovedpoeng å være "unorske", snarere å følge fransk tradisjon mens vi bodde i Frankrike....

Så man har alltid ringen alltid på høyre hånd her?? Kjenner så mange som har byttet fra venstre til høyre når de gifter seg, men de har kanskje misforstått de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Så man har alltid ringen alltid på høyre hånd her?? Kjenner så mange som har byttet fra venstre til høyre når de gifter seg' date=' men de har kanskje misforstått de også.[/quote']

vet ikke hva som er "mest riktig" av å ha den på høyre hele tiden eller å bytte fra venstre til høyre, men alle jeg kjenner har hatt den på høyre hele tiden, så helt unormalt kan det ikke være.. ;)

men som en har nevnt her er det vist gammel-gammel tradisjon på å bytte fra venstre til høyre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå vært uten KG en uke, og kom tilbake idag med iver etter å lese nye innlegg som kunne gi meg noe.

Men dette her????? :o

Herregud, gjest, har du en dårlig dag?????? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner noen folk som har forlovelsesringen på høyre og noen som har den på venstre. Har ikke spurt hvorfor de har gjort som de har gjort.

Jeg tror jeg vil ha forlovelsesringen på venstre og gifteringen på høyre(hvis jeg noengang blir forlovet/gift da...) Er ikke den raskeste i verden han Lenemormannen liksom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har den på høyre - og den kommer til å forbli der. Vet om den som har hatt ring på høyre for så å bytte over til venstre, men ikke den andre veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Herregud' date=' gjest, har du en dårlig dag?????? :hoho:[/quote']

for en usakelig kommentar (svært typisk for en type KGère)

jeg har snakket om ulike tradisjoner, valg og tanker akkurat som alle andre her..

vær så snill å tenkt før du skriver.. og så forklar hva du har tenkt i innlegget... for slike helt i det blå enkeltutsagn er det ingen som får noe ut av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har forlovelsesringen på venstre hånd, og skal bruke samme ring, men bytte til høyre hånd når vi gifter oss. Var ikke sikker på hvilken hånd ringen skulle på da vi forlovet oss, men søkte på nett og fant ut at det over var det "riktige". Prøvde å finne det igjen nå, men klarte det ikke :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt motsatt jeg, tenker som så at forlovelsesfingern er på høyre. men nå når jeg gifter meg skal jeg ha ring på venstre. Nå er jeg ikke ringforlovet så vi slipper bytte hverken ring eller finger, så vi setter den enkelt å greit på venstre vi! Så får vi vel heller være litt "unorske", er det som føles best for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...