mysticmoo Skrevet 22. august 2011 Forfatter #21 Skrevet 22. august 2011 Nå har jeg vært på biblioteket og lånt med meg Shantaram, A Thousand Splendid Suns & The Kite Runner *spent*
Gjest Badabing Skrevet 23. august 2011 #22 Skrevet 23. august 2011 (endret) Alle de er bra, spesielt de to første. Og om du liker dem har jeg lyst til å anbefale Huset ved moskeen, Morgen i Jenin, Ingen i verden og Brente skygger også Finnes mange bra av den typen bøker. Edit: La til en bok. Endret 23. august 2011 av Badabing
mysticmoo Skrevet 23. august 2011 Forfatter #23 Skrevet 23. august 2011 Og om du liker dem har jeg lyst til å anbefale Huset ved moskeen, Morgen i Jenin Edit: La til en bok. Liker boka så langt, knappe 100 sider og vil ikke legge den fra meg. De to har jeg lagt til i 'skal lese' listen min
mysticmoo Skrevet 30. august 2011 Forfatter #24 Skrevet 30. august 2011 Og jeg anbefaler alle og lese Stormenes Tid og I All Evighet av Ken Follet, samt Den Tidsreisendes Kvinne av Audrey Niffenegger. Elsket disse!! Disse Ken Follet bøkene, er de i en serie? Kunne noen ha fortalt meg de engelske titlene i den serien og rekkefølge? Jeg finner ikke det noe sted. Er ferdige med Khaled Hosseini bøkene, skulle gitt mye for å kunne lese de for første gang igjen. Skal begynne på Shantaram, og har ca 40 andre bøker på liste.
Gjest Applecore Skrevet 30. august 2011 #25 Skrevet 30. august 2011 Disse Ken Follet bøkene, er de i en serie? Kunne noen ha fortalt meg de engelske titlene i den serien og rekkefølge? Jeg finner ikke det noe sted. Er ferdige med Khaled Hosseini bøkene, skulle gitt mye for å kunne lese de for første gang igjen. Skal begynne på Shantaram, og har ca 40 andre bøker på liste. Pillars of the Earth, heter den første boken
mysticmoo Skrevet 30. august 2011 Forfatter #26 Skrevet 30. august 2011 Pillars of the Earth, heter den første boken Takk
Rumle Skrevet 4. september 2011 #27 Skrevet 4. september 2011 (endret) samt Den Tidsreisendes Kvinne av Audrey Niffenegger. Elsket disse!! Åh den var sååå bra!!! Endret 4. september 2011 av Rumle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå