AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #1 Del Skrevet 9. august 2011 Det står på skademeldingen at jeg skal se på omslaget for hvordan jeg skal tegne skissen av ulykken i skademeldingen. Jeg finner ingen slik veileder. Noen som vet hvordan jeg skal tegne, eller som vet hvor jeg finner veileder på nett? Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 9. august 2011 #2 Del Skrevet 9. august 2011 Sjekk dette: http://www.naf.no/Eie-Bil/Hvis-uhellet-er-utepa-skadestedet/Utfylling-av-skademeldingsskjema/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 9. august 2011 #3 Del Skrevet 9. august 2011 Er det bilforsikring du tenker på? Hos mitt selskap er det tegnet en veiledende skisse utenpå skademeldingen. Ta et kjapt søk på Google, og du finner sikkert noen veiledninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #4 Del Skrevet 9. august 2011 Har selvfølgelig forsøkt å google. Det er bilforsikring ja, og det står at jeg skal se på skissen, men det fulgte ikke med noen skisse. Men jeg ser på bildet i linken til Belima at jeg ikke trenger å være noen kunstner, så da får jeg bare forsøke å tegne en vanlig skisse og være litt nøye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 20. august 2011 #5 Del Skrevet 20. august 2011 Du tegner sett ovenfra. Tegn inn veier. Biler tegner du som firkanter og markerer med a og b. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #6 Del Skrevet 21. august 2011 Takk, har levert skademeldingen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå