Gjest Virvel Skrevet 24. november 2003 #21 Skrevet 24. november 2003 Jeg er kjempeglad i kroppen min - tror nok det hadde blitt litt ensomt uten den...
Chantique Skrevet 24. november 2003 #22 Skrevet 24. november 2003 Ja stort sett er vi ganske gode kompiser, kroppen min og jeg.
Gjest Seleena Skrevet 24. november 2003 #23 Skrevet 24. november 2003 Ja det er jeg... men jeg kunne vert litt bedre til å løpe langt.
Gjest Emera Skrevet 24. november 2003 #24 Skrevet 24. november 2003 Har kastet bort mange år med å regelrett hate kroppen min! Så ille var det at jeg nærmest fortrengte at jeg har en kropp. Men nå jobber jeg steinhardt med meg selv, og det begynner å hjelpe! Jeg har kommet så langt at jeg tror jeg er allright, i det minste. :D
Imax Skrevet 24. november 2003 #25 Skrevet 24. november 2003 Jeg elsker kroppen min jeg! Har du noen gang vært syk og kroppen ikke har fungert? Det er bevis nok for å være kjempe glad i kroppen sin. Skulle jeg ønske at jeg hadde mindre mage? Ja. Men overskygger det gleden over at jeg kan bruke kroppen min til å trene, gå turer med hunden min, elske med mannen min og leve? Nei, overhodet ikke! Jeg kjenner flere som er kronisk syke, og har selv hatt store problemer med skulder og knær pga volleyball, og det har virkelig vært en "eye opener" for meg. Husk at kroppen er det fineste maskineriet du noen sinne kommer til å eie. Du vet ikke hvor lenge den holder, så tenk som de gamle "så lenge helsa holder". Så får vi takle hengepupper, rynker og appelsinhud.
Tusseline Skrevet 24. november 2003 #26 Skrevet 24. november 2003 Jah, jeg er fornøyd med kroppen min, trass i stress-perioder der jeg sliter med en lettere undervekt.
Gjest Katarine Skrevet 25. november 2003 #27 Skrevet 25. november 2003 Jeg liker kroppen min ganske godt, men skulle ønske den fungerte bedre og at jeg ikke ble så fort sliten. Men det er min egen feil, jeg er ikke akkurat flink til å trene og spise sunt. Jeg skulle også ønske at jeg slapp å være så mye kvalm, og ha magesmerter. Og at jeg hadde normalt syn og ble kvitt cellulittene mine. Ellers får jeg ofte høre at jeg er pen, så jeg bør nok si meg fornøyd.
Gjest lekebøll Skrevet 26. november 2003 #28 Skrevet 26. november 2003 Jeg er ikke helt fornøyd med at jeg har mye smerter i nakken, nærmest konstant, og heller ikke med at jeg veldig lett får betennelser i beina. Ellers er den jo ganske OK. :smile:
Gjest Joanna Skrevet 26. november 2003 #29 Skrevet 26. november 2003 Liker kroppen min veldig godt. Vi samarbeider bra, men den har en tendens til å ikke like å løpe langt. :oops: Eller løfte veldig, veldig tungt. Er i normal aktivitet daglig og har et godt kosthold, men vet at jeg må begynne å trene den mer systematisk for at det gode samarbeidet vårt skal kunne vare så lenge som mulig. Må bare ta meg tid først.
Gjest agurk Skrevet 27. november 2003 #30 Skrevet 27. november 2003 Kroppen min kunne vel vært litt sprekere men det var det med hodet da som lurer meg til å tru at trening er drepen..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå