Lalique Skrevet 23. november 2003 #1 Skrevet 23. november 2003 Er du glad i kroppen din? Er det mulig å være fornøyd med sitt utseende uansett om man veier for mye og har spist nattmat..? Filosofisk natthilsen fra tankefulle meg..
@lfa Skrevet 23. november 2003 #2 Skrevet 23. november 2003 Jeg er glad jeg har en kropp, men den kunne godt vært mindre... Spiser ofte nattmat jeg. Er helst da jeg spiser. Morsom avatar, foressten. :blunke:
murmeldyret Skrevet 23. november 2003 #3 Skrevet 23. november 2003 Glad og glad... :-? Det er mye som kunne vært anerledes, men det bekymret meg mer da jeg var yngre. Nå har jeg vel mer akseptert den. Nattmat er godt det
Andrine22 Skrevet 24. november 2003 #4 Skrevet 24. november 2003 Jeg er ikke glad i kroppen min, men jeg er utrolig glad for ar min kjære elsker kroppen min!
Livets datter Skrevet 24. november 2003 #5 Skrevet 24. november 2003 Jeg er glad i kroppen min, jeg! Vi har vært gjennom utrolig mye sammen!
Tusenfryd Skrevet 24. november 2003 #6 Skrevet 24. november 2003 Jeg har en kropp som funker til det den skal - stort sett. Mange har ikke det, derfor er jeg veldig takknemlig for akkurat det. Om den da er større enn den "burde være" - det får heller stå sin prøve.
Gjest pooh Skrevet 24. november 2003 #7 Skrevet 24. november 2003 Nei nå er jeg ikke fornøyd.Klarer ikke å få bort det etter en graviditet.Men jeg er glad jeg har en kropp som er frisk.Men jeg tror uansett hvordan man er så er det alltid noe man vill forandre på.Man blir vell aldrig helt fornøyd.
chimp Skrevet 24. november 2003 #8 Skrevet 24. november 2003 Ja, får vel si meg fornøyd........Men trener jo og holder meg i form, så det ligger jo en god del egeninnsats bak resultatet.....sånn sett kan man jo si at man er stolt!!! :D
Gjest Ethereal Skrevet 24. november 2003 #9 Skrevet 24. november 2003 Når dere sier dere ikke er fornøyde, tenker dere da på utseende eller funksjon??? Jeg er stort sett fornøyd med kroppen min, jeg er veltrent og spenstig. Jeg er veldig glad i fysisk aktivitet, og digger å kjenne at jeg er sterk og utholdende. Men jeg sliter litt med magen, og er pukka nødt til å spise sunn mat, ellers krangler den. Melkefett får den til å lage totalt opprør i mange timer etterpå. I tillegg har jeg delvis ødelagte leddbånd i anklene, slik at jeg ikke kan trene aerobic uten å teipe. Mange hadde tjent på å fokusere over fra utseende til funksjon når de tenker etter om de er fornøyd med kroppen sin.
aline Skrevet 24. november 2003 #10 Skrevet 24. november 2003 Jeg er glad i kroppen min ja. Den vil ikke alltid høre på meg ang størrelse, og nekter å gå ned når jeg ber den om det, men så har det med hjernen min å gjøre også da!! dersom hjernen min forstår at det ikke er nødvendig med sjokolade sånn i hytt og pine, og at trening faktisk gjør underverker. (litt hver dag...) så kroppen min formes etter hva jeg gjør med den, og den fungerer til det jeg trenger den til uansett. Den er sjelden alvorlig syk, og har alltid kommet godt igjennom de fleste situasjoner. Og du verden hvor gleder den kan gi meg!! Så ja, jeg er glad i kroppen min. Selv om den godt kunne vært litt mindre her og der, stort sett så er det hode mitt som er problemet, ikke kroppen!!
jordbær Skrevet 24. november 2003 #11 Skrevet 24. november 2003 Jeg er glad i kroppen min, jeg. Selv om den er en del kilo for tung. Jeg har ikke vondt noen steder(ATM). Jeg kan leke sammen med barn. Jeg kan bevege meg og gå turer. Alt i alt.. En veldig snill kropp, som blir med på det jeg vil. :D
*Shira* Skrevet 24. november 2003 #12 Skrevet 24. november 2003 Hva kan jeg si.... Jeg som skal under kniven(puppene) om 3 uker.... Jeg er fornøyd. Verker litt her og der, kronisk betennelse i knær, som følge av håndball og fotball spill, men, men. Jeg har satt meg et mål å trene min 3 ganger i uken og jeg har fått kjemeresultater. Kroppen blir fastere, sterkere og kondisen vesentlig bedre. :D Overskuddet kommer tilbake. Jeg har født to barn og hadde noen skikkelige "håndtak" på sidene, nå begynner man å ane konturene av en smal midje. Beklager at jeg tar litt av her men måtte bare få det ut, er så utrolig stolt av meg selv.
Andrine22 Skrevet 24. november 2003 #13 Skrevet 24. november 2003 Hvorfor jeg ikke er glad i kroppen min? Hmm... Av og til er jeg vel kanskje glad i kroppen min. Jeg trener, er i ganske god form, er normalt slank, og kroppen fungerer vel stort sett som den skal, selv om jeg er plaget av stiv rygg og skuldre... Så hvorfor er jeg ikke glad i kroppen min? Jeg burde kanskje være det? Det er vel som noen sa tidligere i tråden, at man aldri blir helt fornøyd, uansett...Jeg er vel kanskje for storforlangende!
Gjest Lady-M Skrevet 24. november 2003 #14 Skrevet 24. november 2003 Er ganske fornøyd med kroppen sånn utseendemessig. Jobber hardt for å holde meg i form og får bra resultater for slitet. Men skulle gjerne hatt et annet hjerte og andre lunger... De funker litt dårlig til tider.
*Shira* Skrevet 24. november 2003 #15 Skrevet 24. november 2003 Jobber hardt for å holde meg i form og får bra resultater for slitet. Men skulle gjerne hatt et annet hjerte og andre lunger... De funker litt dårlig til tider. Hørtes litt skummelt ut, håper det ikke er alvorlig. Det er jo utrolig flott at du klarer å være aktiv da :D
Suzy Skrevet 24. november 2003 #16 Skrevet 24. november 2003 Jeg elsker kroppen min - den kan jo så mye fint og er stort sett veldig frisk! Dessuten gir den meg fantastisk nytelse og glede ganske ofte. Det er slettes ikke verst bare det!
Tusenfryd Skrevet 24. november 2003 #17 Skrevet 24. november 2003 Når dere sier dere ikke er fornøyde' date=' tenker dere da på utseende eller funksjon???[/quote'] Åjadda - det er funksjon. Jeg har sett nok av dem med flotte kropper sm ikke funker. Og hvor mye jeg enn skulle gjerne hatt en flott kropp, så ser jeg jo hva som er det smarteste... Jeg er ikke spesielt fornøyd med kroppen min sitt utseende. Men én sa til meg en gang at "du ser ut som sunnheten selv, og det kan ingen ta fra deg!" - og det hadde hun rett i. Så kanksje det ikke ser så verst ut likevel...? Hipp hipp - det er helt klart! Og jeg anser det som en oppgave jeg har her på jorden å formidle akkurat det!
*Shira* Skrevet 24. november 2003 #18 Skrevet 24. november 2003 Jeg elsker kroppen min - den kan jo så mye fint og er stort sett veldig frisk! Dessuten gir den meg fantastisk nytelse og glede ganske ofte. Det er slettes ikke verst bare det! Hurra for Suzy, hadde bare alle kvinner tenkt som henne.
Suzy Skrevet 24. november 2003 #19 Skrevet 24. november 2003 Hurra for Suzy, hadde bare alle kvinner tenkt som henne. Seriøst, det er viktig å være glad i seg selv! Jeg skulle også ønske andre tenkte mer som meg (om kroppen sin altså )
Gjest Lady-M Skrevet 24. november 2003 #20 Skrevet 24. november 2003 Hørtes litt skummelt ut, håper det ikke er alvorlig. Det er jo utrolig flott at du klarer å være aktiv da :D Neida ikke så veldig skummelt. Har en bitteliten hjertefeil og det hender hjertet "hopper og danser" litt. Må bare passe på å ikke stresse og bekymre meg så mye. I tillegg har jeg astma som har blitt værre i det siste, hender jeg sliter litt når jeg løper ol.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå