Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere av dere som har prøvd dere på Samsung Kies?

Det er et synkroniseringsprogram som kobler sammen telefon og datamaskin. I dette tilfellet er programmet spesielt laget for Samsung mobiler. Jeg har en Galaxy S i9000.

Kies er helt håpløst. Jeg har vel prøvd å installere og avinstallere en drøss med ganger. Den mister plutselig USB-driveren sin, programmet krasjer i ny og ne, og etter en slik fastvareoppgradering, ødela Kies telefonen! Jeg måtte sende den til rep. Så nå gidder jeg ikke mer!

Vet noen av dere om et program som virker? Som vil fungere med en Samsung mobil? (smartphone)

Jeg har faktisk mailet til Samsung kundesenter, men de har enda tilgode å svare meg...

Gjest Badabing
Skrevet

Kies er helt dritt.

Jeg synes faktisk det er lettere å overføre ting bare med usb i stedet for å bruke et slikt program.

Jeg har fått tips om å bruke doubleTwist i stedet, men er i startfasen der, så vet ikke om det er noe å anbefale enda.

Skrevet

Ja, ikke sant?

Skal teste ut doubleTwist. Enig med deg at mye løser seg ved å bare bruke selve USB'en, men jeg trenger et program, tror jeg, for å gjøre back up av epost og telefonkontaktene.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker et program som heter iTunes, men jeg har iphone da. Vet ikke hvor mye det betyr. Det er jo også smarttelefon.

Det er supert. Tar automatisk backup av alle kontakter, bilder, musikk, videoer, spill, mail...ja alt. Sjekk om ikke du kan bruke det på telefonen din også. Jeg liker det vaffal :-)

Skrevet

Fikk epostsvar fra Samsung supporten i dag. Guess what? De bare ba meg avinstallere og installere Kies en gang til! Herregud...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...