Obelix Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 Blir sikkert "slått i hue" nå av enkelte men har fått beskjed om å dont mind the bithces... så here it goes: Jeg digger aktfotografier Hadde vært kult med en tråd der det ble lagt ut sånne bilder man er stolt av å ha tatt og ikke har noe imot at andre ser
Obelix Skrevet 10. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2011 Aktfoto av meg selv har jeg nok dessverre ikke...tviler vel og egentlig sterkt på om jeg hadde kommet til å være stolt over bilder av meg selv... Men andre er sikkert annerledes enn meg
Gjest "gjest" Skrevet 10. august 2011 #4 Skrevet 10. august 2011 Vel, men det er ikke liv laga og be om aktfotografi uten å vise frem noen av seg selv først. 1
Obelix Skrevet 11. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2011 Vel..jeg så den komme... det var derfor jeg skrev "hadde vært kult" istedenfor en mer direkte oppfordring til at andre skulle gjøre det
Obelix Skrevet 11. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 11. august 2011 haha... Nåvel, det er lov å si at man liker å se sånne fotografier hvertfall.. Og jeg sitter heldigvis ikke å griner over at ikke alle formerlig kaster seg over og fyller opp med vakre fotos
Gjest "gjest" Skrevet 11. august 2011 #8 Skrevet 11. august 2011 Du kjenner til vår gode venn googel? Bruk ham.
Obelix Skrevet 11. august 2011 Forfatter #9 Skrevet 11. august 2011 Du kjenner til vår gode venn googel? Bruk ham. Google er en velbrukt liten tass det... Men ok, glem at jeg la ut en "hadde vært kult tråd" da... Vi får heller vente på at en dame legger ut en sånn isteden... så slipper du å henge deg så veldig opp i det
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 11. august 2011 #10 Skrevet 11. august 2011 Har ikke Yme stått vært aktmodell da? Spør han om bilde.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2011 #11 Skrevet 11. august 2011 Hadde vært kult med en tråd der det ble lagt ut sånne bilder man er stolt av å ha tatt og ikke har noe imot at andre ser Tror ikke at dette forumet er rett sted for sånne bilder. 1
Obelix Skrevet 12. august 2011 Forfatter #12 Skrevet 12. august 2011 I stand corrected... Men la meg klargjøre: Jeg skrev : hadde vært kult.. Jeg skrev ikke :se til helvete å last opp... Jeg skrev : bilder man er stolt av og ikke har noe imot at andre ser Jeg skrev ikke : Last opp bilde ellers er du den dølleste i verden Ferdig 1
Gjest "gjest" Skrevet 12. august 2011 #13 Skrevet 12. august 2011 Vel, men hadde du lastet opp først, så hadde kanskje andre respondert positivt også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå