Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Til dere som farger håret, hvor ofte gjør dere det?

Hjemme eller hos frisør?

Nå er det cirka 1 mnd siden jeg farget håret mitt, og det ser ut til at det snart er på tide igjen. Ettervekst, pluss at sola har tatt litt. Har heldigvis ikke grå hår ennå.

Men det er kjedelig å farge så ofte, det sliter på håret og det er dyrt - jeg pleier hovedsakelig å farge etterveksten da, men hos frisør koster det jo nok.

Nå er jeg nysgjerrig på hva dere andre gjør :)

Endret av Meadow
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Farger det selv hjemme.

Sånn ca hver 3.måned. Har ikke noe regel på det, gjør det når jeg føler for det. Noen ganger kan det gå 6mnd mellom, noen ganger bare 2 mnd.

Skrevet

Hjemme, 2-4 ganger i året. Mest for å få glans i håret, det er nokså mørkt fra naturens side.

Gjest Kathpus
Skrevet

Selv farger jeg håret hos frisøren èn gang i året, men bruker å farge håret hjemme omtrent hver 3.måned, da fargen begynner å forsvinne. :)

Skrevet

Har aldri farga håret... :sjenert:

Gjest Thessie!
Skrevet

Jeg farger bare etterveksten, og det gjør jeg hver 3. eller 4.måned. Merker at når det har gått så lang tid så er etterveksten litt lengre enn den burde være, men det er allikevell ikke så veldig merkbart.

Skrevet

Jeg farger etterveksten hver andre måned hos frisøren :)

Skrevet

Jeg er egentlig blond, men hadde en periode med brunt hår. I 2-3 år farget jeg etterveksten en gang i måneden. Men ble veeeeldig lei av å farge det hjemme. I ca. et år gikk jeg til frisøren hver tredje uke og farget etterveksten. I tillegg tok jeg lyse striper i håret hver andre måned. Nå er jeg heldigvis blond igjen og slipper å tenke på det mer :)

Skrevet

Farger selv hjemme, hver 2. mnd ca. Har brunt hår, men det er mer.. kommunegrått. Så farger det mørk brunt. Fargen blir blass etter 1,5-2 mnd. Har vel gjort det de siste 3-4 årene.

Skrevet

Ca. annenhver måned hos frisøren.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Tar etterveksten hver 2. mnd ca. Jeg er egentlig blond fra naturens side, men farget håret sjokolade brunt for noen månder siden. Farger det hjemme :)

Skrevet

2-3 ganger i året. Kanskje. Som regel så gjør jeg det hos frisøren. Av og til gjør jeg det hjemme.

Skrevet

Farger det hver 2-3 mnd, går stort sett i striper (både lyse og mørke, er blond naturlig). hjemmefarging har jeg dårlig erfaring med, så jeg farger alltid hos frisøren. Går alltid også til lærling og får god pris (med minst like bra resultat).

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Jeg farger en gang i måneden, og bruker glansvask innimellom. Farger selv hjemme :jepp:

Skrevet

Hver tredje uke, kun etterveksten. Farger det hjemme.

Skrevet

Hver andre eller tredje måned, hjemme. Har holdt på med dette i omtrent 5 år, og håret mitt har blitt sykt slitt og tynt. Skulle ønske jeg aldri begynte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...