Ripsy Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 Hei! Jeg skal i dag bestille vogn fra Tyskland, TFK Joggster III. Jeg driver nå og vurderer hvilke tilbehør jeg skal velge. Er det noen som har stelleveska fra TFK eller som har sett den i virkligheten? Hva synes du isåfall om den? Jeg er veldig usikker på om jeg skal ta med den i samme slengen eller om jeg burde se på andre stellevesker...
Purple Toxic88 Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 jeg kjøpte den sammen med vogna, og tror jeg kommer til å bli fornøyd den er tøff å se på, masse lommer, og det følger med div som flaskeholder med aluminium innlegg for å holde på varmt/kaldt innhold, stellematte, mm.. tror jeg kommer til å bli fornøyd når jeg endelig kan ta den i bruk om ikke så lenge
Mokka Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 Har søkt på tfk stellebag,men får ikke opp noen treff. Også hørt med flere butikker. Ingen som har denne stellebagen. Har dere noen link? Hvor får man kjøpt den?
Purple Toxic88 Skrevet 10. august 2011 #7 Skrevet 10. august 2011 Har den! Jeg er veldig fornøyd! så bra har ikke hørt så mye om den, men syns den var så tøff (samme som vogna) gleeeeeder meg til å ta alt i bruk
Ripsy Skrevet 10. august 2011 Forfatter #8 Skrevet 10. august 2011 Takk for svar Tror jeg skal bestille den jeg også! Gleder meg også til å ta det i bruk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå