Gå til innhold

Går du på date nr. 2 hvis du er usikker på utseende?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Møtte en fyr fra nettet i går. Fikk ganske sjokk på hvordan han så ut (veldig ulik bildene), men vi hadde en veldig hyggelig date! Hadde han sett anderledes ut, så hadde jeg helt klart møtt han igjen - men jeg er så usikker nå. Det eneste jeg klarer å tenke på er at jeg kommer til å bli flau hvis noen jeg kjenner ser meg med han - så SLEM er jeg. Herregud!

Men det kan jo hende det var mest overraskelsen ved at han ikke lignet på bildene som satt meg ut i går, og at det blir bedre på andre møte. Eller skal jeg bare la være, fordi han fortjener å date noen som er mindre slem enn meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo gi han en sjanse. :)

Om ham er sjarmerende og du blir forelska, tror jeg ikke du tenker så mye om du blir flau eller ikke når du går sammen med han. :gjeiper:

Gjest padawan
Skrevet

tricky valg men hvis det er såpass at du regner med å bli møtt med reaksjoner hvis venner og familie ser deg med han så spørs det om du ikke bør droppe hele greia.

AnonymBruker
Skrevet

Vet du TS, jeg skjønner veldig godt hva du mener.. :D haha!

Jeg møtte min nåværende kjæreste på nettet.

Når jeg møtte han for første gang syns jeg ikke han lignet på den personen han hadde sendt bilder av.

Han så bla. MYE eldre ut enn sin egentlige alder..

Tenkte det samme som deg, skal jeg gå på den neste daten eller bare droppe det..

For min del ble det VELDIG vanskelig å avlyse det hele. Vi hadde snakket sammen i et år, og delt alle våre tanker med hverandre.

Så jeg følte jeg kjente han på et så dypt nivå, at jeg ville være råtten om jeg ikke gidda se han mer bare fordi han ikke var like attraktiv som jeg først trodde. Og han var slett ikke den type gutt utseende messig som jeg hadde vært sammen med før.

Men alikevel viste det seg at jo mer vi møttes, jo mere likte jeg å være med han.

Og den dag idag så ser jeg på han som en veldig attraktiv person, fordi han bare er noe helt for seg selv, og en utrolig god gutt på alle områder.

Skjønner jo at jeg er litt slem som er så ærlig å sier jeg ikke syns kjæresten min var veldig attraktiv, men er vel more to love than looks..

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...