Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på ferie og trenger noen gode boktips!

De siste gangene jeg har begynt å lese en bok har jeg avsluttet den før jeg kommer halvveis, mye som er kjedelig...

Så, kom med din ynglingsbok! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva liker du, da? Kjærlighet, spenning, noveller, klassikere, lett eller tungt?

En bok jeg liker godt er Den lukkede bok av Jette Kaaberbøl. Flott skrevet om vanskelig kjærlighet og andre tider.

Skrevet

Jeg synes Shantaram av Gregory David Roberts er knallbra :tommelsmil:

Skrevet

Skulle akkurat foreslå den samme! Den er 900 sider, og normalt sett ville jeg ikke rørt noe så stort. Men det merkes ikke, jeg elsker den:)

Skrevet

Barnepiken av Kathryn Stockett, fin bok med handling hentet fra sørstatene på 1960-tallet. Anbefales på det varmeste :)

Skrevet

Favorittene min er Det siste barnet og Ved elven av John Hart... Helt fantastike krimbøker begge to :)

Skrevet (endret)

Alt av Erlend Loe :)

Endret av Sofie_22
Gjest Vinglepetra
Skrevet

Balansekunst av Rohinton Mistry. Den er en av mine favoritter.

Skrevet

Alt av Erlend Loe :)

Leste akkurat Stille dager i Mixing Part, og den var ganske underholdene må jeg si! :fnise:

Skrevet

Leste akkurat Stille dager i Mixing Part, og den var ganske underholdene må jeg si! :fnise:

Hehe! :fnise: Leste den i fjor sommer, morsom den! Hvis du likte den vil du sikkert like Muleum og Naiv super også. Synes de var bedre! Liker egentlig alt av Erlend Loe, det er noe med måten han skriver på, morsomt og underholdene, men samtidig tar han opp seriøse temaer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...