AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 Jeg møtte en jente i forbindelse med et kurs jeg var på. Vi har møttes 3 ganger i løpet av de siste 3 ukene. Vi har vært både hjemme hos meg og hun. Vi er begge 25 år. Til nå har vi sett på filmer og tv sammen. Jeg har hatt litt berøring på hun, men ikke mye. Siden jeg ikke klarer å tolke om hun liker meg eller ikke. Hun har aldri startet med å berøre meg. Alltid mitt inisjiativ. Det hender også at hun prater om andre gutter hun har møtt. Dette tolker jeg som et dårlig tegn. Jeg vil ikke at dette skal bli nok en venn for meg. Da kan jeg droppe alt. Det som forvirrer meg er at hun også ofte tar kontakt først og spør om vi skal møtes. Hvordan skal jeg gå fram. Eg tror eg liker hun
Gjest LonelyAngel Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 Typisk gutter å falle når kvinnene er hot and cold Viser bare at man må trigge jaktinnstinktet! Spør henne ut i ny og ne. Finn på noe gøy! Bli bedre kjent. 1
Steinar40 Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 Typisk gutter å falle når kvinnene er hot and cold Viser bare at man må trigge jaktinnstinktet! Spør henne ut i ny og ne. Finn på noe gøy! Bli bedre kjent. Tegn på at folk ikke er modne, ja. Helt klart. 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #4 Skrevet 10. august 2011 Det er alltid lett å havne i den fella og bare bli venner. Du må være mer frampå, flørte, tulle og har det gøy, samtidig som du fremstår som selvsikkert og mandig. Det er det kvinner liker. Hvis du oppfører deg riktig, er det en lek å få damene intresserte. Du kan til og med klare å få henne til å ta initiativet ved å si de riktige tingene. Det handler mye om å være selvsikker selv, og vise at du vet hva du vil. Jeg anbefaler deg å kjøpe eboken som selges her. Den tar for seg akkurat det å jobbe med sin egen selvtillitt, for å vite akkurat hva en bør si og gjøre for å bli attraktiv for damene. Jeg har lært veldig mye av denne boken, i tillegg til at jeg satte veldig pris på ekstramaterialet (tenker da på boka: Sex Secrets With Women) Lykke til! Flørting er være gøy!
AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #5 Skrevet 10. august 2011 Jeg møtte en jente i forbindelse med et kurs jeg var på. Vi har møttes 3 ganger i løpet av de siste 3 ukene. Vi har vært både hjemme hos meg og hun. Vi er begge 25 år. Til nå har vi sett på filmer og tv sammen. Jeg har hatt litt berøring på hun, men ikke mye. Siden jeg ikke klarer å tolke om hun liker meg eller ikke. Hun har aldri startet med å berøre meg. Alltid mitt inisjiativ. Det hender også at hun prater om andre gutter hun har møtt. Dette tolker jeg som et dårlig tegn. Jeg vil ikke at dette skal bli nok en venn for meg. Da kan jeg droppe alt. Det som forvirrer meg er at hun også ofte tar kontakt først og spør om vi skal møtes. Hvordan skal jeg gå fram. Eg tror eg liker hun Jeezzz.....har du ikke tatt initiativ ennå?? Norske menn er håpløse.
DBM Skrevet 11. august 2011 #6 Skrevet 11. august 2011 Ikke vær venninna hennes. Snakker hun om andre gutter, så viser du at du driter i dem uten å virke sjalu. Bare vis at temaet ikke kunne interessert deg mindre. Feiler du og virker sjalu, så har du bæsja på leggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå