Gå til innhold

en uke igjen....


majan

Anbefalte innlegg

Ja da er det endelig bare en uke igjen til de skal begynne og sette opp den nye kjøkkeninnredningen hos oss :lol::lol: 1.desember skjer det :hoppe:

De regnet med og bruke et par dager på det, så 3. desember tenker jeg at jeg er i full gang med og vaske kjøkkenskap og få flyttet inn på kjøkkenet! Jeg kan knapt vente. Bare det og slippe og ha kjøkken i stua lenger blir jo kjempe bra :D

Vi får håpe denne uka går kjempe fort for jeg gleder meg så veldig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer, så spennende!

Jeg har også fått lyst til å gjøre noe med kjøkkenet.. Men vi bare leier, så det spørs hva vi får lov til... Har gjort ganske mye rundt ellers i leiligheten, vi har gjort jobben og huseier har betalt. Tror kanskje ikke han vil gå med på mer nå. Men tenk om!!! *drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine:

ja nå er jeg skuffet, vi har bestilt kjøkkeninnredning og det skulle egentlig kommet i uka som var, og så ble det utsatt til imorgen, og igår fikk vi beskjed om at det kommer i slutten av uka!!! Jeg må ærlig innrømme at jeg forstår godt hvorfor det blir utsettelser, men alikevel blir man skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk, kjøkkenmontering gir meg ugne assosiasjoner. Er snart 2 år siden det skulle ta 3 dager å levere og montere kjøkkenet. Og her står det, sånn litt over halvferdig - og nesten fullt betalt... Jeg håper inderli at Forbrukertvistombudet (-utvalget?) gir oss et svar snart.

Men digg med nytt kjøkken er det! Det er jo ganske så brukanes, til tross for en del mangler.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...