Gå til innhold

en uke igjen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da er det endelig bare en uke igjen til de skal begynne og sette opp den nye kjøkkeninnredningen hos oss :lol::lol: 1.desember skjer det :hoppe:

De regnet med og bruke et par dager på det, så 3. desember tenker jeg at jeg er i full gang med og vaske kjøkkenskap og få flyttet inn på kjøkkenet! Jeg kan knapt vente. Bare det og slippe og ha kjøkken i stua lenger blir jo kjempe bra :D

Vi får håpe denne uka går kjempe fort for jeg gleder meg så veldig!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer, så spennende!

Jeg har også fått lyst til å gjøre noe med kjøkkenet.. Men vi bare leier, så det spørs hva vi får lov til... Har gjort ganske mye rundt ellers i leiligheten, vi har gjort jobben og huseier har betalt. Tror kanskje ikke han vil gå med på mer nå. Men tenk om!!! *drømme*

Skrevet

:grine:

ja nå er jeg skuffet, vi har bestilt kjøkkeninnredning og det skulle egentlig kommet i uka som var, og så ble det utsatt til imorgen, og igår fikk vi beskjed om at det kommer i slutten av uka!!! Jeg må ærlig innrømme at jeg forstår godt hvorfor det blir utsettelser, men alikevel blir man skuffet.

Skrevet

Urk, kjøkkenmontering gir meg ugne assosiasjoner. Er snart 2 år siden det skulle ta 3 dager å levere og montere kjøkkenet. Og her står det, sånn litt over halvferdig - og nesten fullt betalt... Jeg håper inderli at Forbrukertvistombudet (-utvalget?) gir oss et svar snart.

Men digg med nytt kjøkken er det! Det er jo ganske så brukanes, til tross for en del mangler.

:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...