Gjest Chevy Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 Kjøpte ny iphone igår kveld, allerede nå skrur den seg av,skrur seg på,går tilbake til fabrikkinnstillinger om en annen. Jeg er ikke så glad i og klage,men ser at jeg må tilbake ril expert imorgen.. Tror dere jeg får byttet den med en gang? Bare hatt den noen timer liksom.. Har hørt om at noen sender dem inn til reperasjon også må man vente i en halv evighet osv.. Trengte ny tlf, og håper inderlig at jeg får bytte med en gang..
Miki Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 Får vel ikke ny med en gang, men du har krav på lånetelefon med tilsvarende kvalifikasjoner som den du har hvis den blir borte til rep lengre enn 7(?) dager. Mikis kjæreste
Gjest Chevy Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 Får vel ikke ny med en gang, men du har krav på lånetelefon med tilsvarende kvalifikasjoner som den du har hvis den blir borte til rep lengre enn 7(?) dager. Mikis kjæreste Sååå kjedelig altså.. Jeg har jo bare eid den noen timer.. kjøpte den klokka sju,den begynte og tulle klokka 9.. Da var de jo stengt.. Syns det er helt forferdelig om jeg allerede nå må sende den inn når den tydeligvis i utgangspunktet har feil.
Miki Skrevet 9. august 2011 #4 Skrevet 9. august 2011 Det kommer jo litt an på selgeren hvor ivrig han er på å følge experts retningslinjer. Om du forklarer situasjonen kan du være heldig at du får en ny med en gang. Hvis den ble kjøpt uten abbonement har du jo en lett fiks da; levere den inn og få tilbake pengene, så kjøpe en ny en. Men det går ikke dersom du kjøpte den med binding. Du kan forresten prøve å krangle deg til at de sender tilbake telefonen som DOA (dead on arrival) til sin leverandør og at du får en ny der og da.
Gjest Chevy Skrevet 9. august 2011 #5 Skrevet 9. august 2011 Desverre kjøpt med abbonnement. Jeg får virkelig håpe det. Samboeren min har opplevd og kjøpe brukte ting på expert,da har han fått bytte (synlige riper osv) han bet seg merke i at forpakninngen ikke var pakket inn i plast.. Kan jeg ha fått en brukt telefon? Eller en som er fikset opp?"fikset".. Nå er jeg dritbekymra,og håper virkelig det står noen med litt hjerne i telefonikassa imorgen.
Miki Skrevet 9. august 2011 #6 Skrevet 9. august 2011 Det er mulig du har fått en som ikke er ny ja. Jeg har en kompis som jobber på expert. Jeg spurte han hva de gjør med pcer som blir levert inn innen 30dager, om de selger den billigere eller hva de gjør (tulla litt med at jeg kunne levere inn macbooken min og kjøpe den igjen til nedsatt pris samme dag). Da sa han at om de får inn en brukt pc som blir levert innen 30dager blir den solgt som "utstillingsobjekt" og satt ned en hundrelapp eller noe sånt. Men nevn det imorgen også, at den ikke var forsegla. Kan hjelpe det også
Gjest Chevy Skrevet 9. august 2011 #7 Skrevet 9. august 2011 Ja skal gjøre det. Takk for svar. Typisk når man er kjempehappy med ny tlf, eeendelig - så klikker alt. Min flaks.
Gjest Chevy Skrevet 9. august 2011 #9 Skrevet 9. august 2011 Ang det du skrev om DOA, den virker ikke hvis ikke strømkabelen står i. Da går det ikke an og skru den på.. Det må vel klassifiseres som veldig doa. De kommer jo til og se det selv at den ikke virker, og at det ikke går an og skru den på.. Jeg vil ha ny!!!
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #10 Skrevet 9. august 2011 Ang det du skrev om DOA, den virker ikke hvis ikke strømkabelen står i. Da går det ikke an og skru den på.. Det må vel klassifiseres som veldig doa. De kommer jo til og se det selv at den ikke virker, og at det ikke går an og skru den på.. Jeg vil ha ny!!! Enig. Du bør absolutt få ny. Stå på krava!
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #13 Skrevet 9. august 2011 Jeg fikk ny:) Bra. Sånn skal det være! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå