Gjest palle Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Er det fler enn meg som har lagt merke til Anonym bruker reg 2 aug 2010 som er veldig aktiv for tiden? har ca 237.556 innlegg. det ser ut som samme bruker har skrevet i fryktelig mange diskusjoner, et sted var hun muslim, et sted het hun elise, et sted hadde hun en datter som het elise, et sted er hun gravid, et sted er hun nettopp ferdig med mensen, et sted er hun fysen på smågodt, et sted har hun ikke spist godteri på fem år. osv osv hehe mulig jeg tar feil og det er fler forskjellige brukere men jeg lar meg underholde
Salamandria Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 haha.. det står jo det samme uansett hvem som huker av for anonym. Prøv selv
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2011 #4 Skrevet 8. august 2011 Jeg trodde det var debattinnleggene i seg selv som var sentrale, ikke navnet bak? Eller klarer du ikke å forholde deg til sak og de argumentene som fremføres?
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #6 Skrevet 8. august 2011 Og ikke sover og jobber jeg. Supermenneske! Eller kanskje en bot?
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #7 Skrevet 8. august 2011 Jeg lider av schizofreni. Hallo, slutt å sette ut rykter om meg 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #8 Skrevet 9. august 2011 Slitsomt dette! Være våken 24/7/365, slite med schizofreni, utro kjæreste, påtvungede barn, være gjengvoldtatt, flere voldelige ekskjærester, ingen venner, og det som verre er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå