am07 Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Siste menstrasjon var den 11.juli. og skulle vanligvis hatt det etter 27dager, men ingen tegn til menstrasjon enda. Men i det siste har jeg følt meg slapp, og sover mye, mye oppblåst i magen, og i stad da jeg lå i sengen gulpa jeg akkurat som jeg skulle spy. Har hatt mye vondt i magen og mye kvalm. Har vært ekstremt svimmel den siste tiden og. Tok en graviditetstest for 3-4 dager siden og den viste negativt. Så lurer på hva dette kan føre til
Gjest Alabama Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 Siste menstrasjon var den 11.juli. og skulle vanligvis hatt det etter 27dager, men ingen tegn til menstrasjon enda. Men i det siste har jeg følt meg slapp, og sover mye, mye oppblåst i magen, og i stad da jeg lå i sengen gulpa jeg akkurat som jeg skulle spy. Har hatt mye vondt i magen og mye kvalm. Har vært ekstremt svimmel den siste tiden og. Tok en graviditetstest for 3-4 dager siden og den viste negativt. Så lurer på hva dette kan føre til Det kan føre til at det viser seg at du er gravid, eller det kan føre til at du innbiller deg at du er gravid til tross for den negative testen, og så blir kjempelei deg når mensen kommer noen dager for seint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå