AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Vi kan ikke feste lampe i veggen, da vi leier, og de lyskildene vi har pr i dag er mer irriterende enn egnet til å lese i (Philips vekkerklokk som lyser opp hele rommet og en liten arbeidslampe med "punktbelysning" som en svak lyskaster)... Vi har hvert vårt nattbord som er litt lavere enn senga, og siden det ser ut til at vi blir boende her to år til, vil jeg investere i et par gode lamper Kriterier: * bør gi godt leselys * helst ikke spre mye lys til hele rommet * stå stødig på nattbordet * helst ikke koste skjorta, PH-lamper etc er fine, men ikke helt det vi tenker oss i denne omgang Har sett på nettsidene til Ikea, men foreløpig ikke blinket meg ut noe. Noen tips?
Gjest Jytte Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 Jeg har disse Bestlite-lampene på nattbordene og er kjempefornøyd. De er tidløse enkle og varer livet ut ... Men de er kanskje litt vel dyre ift hva du hadde tenkt? Isåfall er de verd å spare til ..
Chelmon Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 (endret) Jeg har Jonsbo Ilsbo Bordlampe fra Ikea som jeg er godt fornøyd med. Koster 229 kroner så ikke veldig dyre heller! Ikea har mange fine lamper til nattbord da, så ville sett der! (De var forresten også veldig lekre Jytte, men for en pris ) edit: leste ikke skikkelig men ser nå at du hadde sett på Ikea sine sider Har du sett på Bohus sine sider? Endret 8. august 2011 av Chelmon
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #4 Skrevet 9. august 2011 Hva med noen av disse? http://www.lampehuset.no/bordlamper/leselamper Kan anbefale Diva bord ifra Herstal, stilfull men samtidig stødig. Bruk sparepære for å unngå høy varmeutvikling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå