ca111 Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Trenger svar ASAP, sitter og gjør en bestilling nå (skal til utlandet neste uke og kan derfor få levert der), men ble så usikker på hvilken skostørrelse jeg skal ta! Vanligvis bruker jeg str. 38. En sjelden gang må jeg opp i 39 i pumps. Bestilte for 1 år siden et par pumps fra ASOS i str. 38, de var for små. Jeg skal nå bestille pumps + støvletter/skoletter og vipper litt mellom 38 og 39. Leser på nettet at noen mener de er KJEMPESMÅ i str. og andre steder KJEMPESTOR i str. En stor 39 vil falle av foten min, mens en liten 38 kommer jeg ikke nedi.... HJELP! Noen som har erfaring? Det ene paret er vel og merke i 100 % skinn. TUSEN TAKK FOR SVAR =)
ca111 Skrevet 8. august 2011 Forfatter #2 Skrevet 8. august 2011 kan legge til at skoene jeg bruker i str. 38 er typisk fra DNA, din sko, Euro sko og Bianco. Nike joggesko/treningssko bruker jeg str. 38 også
Gjest Silvermist Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 Vanskelig å si. Jeg bestilte noen ballerinaer derfra i 39, de er for små til meg, Kan ikke bruke dem mer en 1 time uten å få store smerter i bena. Jeg ligger vanligvis på 39/40. De jeg kjøpte var ikke skinn. Med skinnsko vil de jo gå ut, men ang. de som ikke er skinn ville jeg hvertfall gått for 39. Vet ikke hvor mye hjelp dette var.. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #4 Skrevet 9. august 2011 Min erfaring er at de kan være litt små i størrelsen. Tror jeg ville satset på 39
ca111 Skrevet 9. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2011 Tusen takk for svar =) Da får jeg satse på str. 39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå