Gå til innhold

Sexlysten er borte

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ble mamma for 10mnd siden, og etter det har sexlysten rett og slett blitt søkk borte. Jeg skulle virkelig ønske jeg hadde lyst noen ganger, men jeg kjenner at jeg orker ikke bruke tid på det, og det føles ikke som det er verdt det. noe som heller ikke mannen min er særlig begeistret over. Men hvis jeg da likevel gjør det, så er det jo greit. Men den lysten som var der for 1-2 år siden forstår jeg ikke hvor har tatt veien.

Det er virkelig frustrerende både for meg og han.

Hvorfor er det slik?? Flere enn meg som har det likt som meg? Er det noe å gjøre med problemet, eller vil det gå over av seg selv... ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært i sånn cirka nesten samme situasjon selv. Hadde en ordentlig sextørke. Ble nesten kvalm av tanken. Orket ikke, ville ikke, gadd ikke osv. Varte vel 1-2 måneder. Hadde ikke sex en eneste gang iløpet av den perioden, og jeg hadde kjæreste. Stakkars fyr. Men en dag bestemte vi oss for å bare GJØRE DET, selvom han var den eneste som ville. Whoops, så var lysta tilbake! Trengte bare å bli påminnet om hvor godt det er når man først ER i gang. Funker kanskje ikke for alle, men funka for meg!

Skrevet

Med tanke på at sex er et overskuddsfenomen, så er det kanskje ikke så rart at du ikke føler lyst når du har et ti mnd. gammelt barn i huset som kanskje ikke tillader sammenhengende søvn hele natten, og krever mye tid, oppmerksomhet og energi fra deg.

Gi det litt mer tid. Sannsynligvis kommer lysten tilbake av seg selv.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...