sequin Skrevet 9. august 2011 #41 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg lurer på om det er mange av dere menn som vet hvor vondt det gjør å få sperm i øyet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #42 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg lurer på om det er mange av dere menn som vet hvor vondt det gjør å få sperm i øyet. Det går ann å lukke øynene når spruten kommer. Dessuten gjør det like vondt for menn når kvinner ejakulerer i våre øyne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. august 2011 #43 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg hadde absolutt ikke likt å bli spruta i ansiktet av en mann jeg ikke har et forhold til. I min bok er one night stands et tiltak for å bli kvitt kåtskap og ensomhet, og da holder det med de mest prekære stillingene og litt standard avslutninger etterfulgt av rask påkledning og drosje hjem. I et forhold, derimot... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #44 Del Skrevet 9. august 2011 I min bok er one night stands et tiltak for å bli kvitt kåtskap og ensomhet, og da holder det med de mest prekære stillingene og litt standard avslutninger etterfulgt av rask påkledning og drosje hjem. Det høres litt trist ut at du letter på ensomheten ved å bli brukt som et redskap av fremmede menn, noe de kan tømme seg i før de stikker av. Jeg er ingen psykolog, men det høres ut som du gjør deg selv en bjørnetjeneste, og bare forverrer ensomheten. Håper det løser seg for deg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 9. august 2011 #45 Del Skrevet 9. august 2011 Det går ann å lukke øynene når spruten kommer. Dessuten gjør det like vondt for menn når kvinner ejakulerer i våre øyne. Har du hatt sæd i øyet? Det er ikke alltid man vet at det er mannens intensjon å sprute i øynene til dama, litt lettere å forutse kvinnelig ejakulering i mannens ansikt kanskje? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. august 2011 #46 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Det høres litt trist ut at du letter på ensomheten ved å bli brukt som et redskap av fremmede menn, noe de kan tømme seg i før de stikker av. Jeg er ingen psykolog, men det høres ut som du gjør deg selv en bjørnetjeneste, og bare forverrer ensomheten. Håper det løser seg for deg da. Takk for omtanken! ONS er noe jeg ble ferdig med for mange år siden, men jo, det letta på kåtskap og ensomhet. Ingen som "tømte seg" i meg, brukte alltid kondom. PS! Hvis det var noen som stakk så var det meg, det var jeg som fortet meg på meg klærne og kom meg vekk når mannen var borte vekk i drømmeland;)...litt mindre ensom og absolutt ikke kåt! :gjeiper: Endret 9. august 2011 av Sequax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #47 Del Skrevet 9. august 2011 Har du hatt sæd i øyet? Det er ikke alltid man vet at det er mannens intensjon å sprute i øynene til dama, litt lettere å forutse kvinnelig ejakulering i mannens ansikt kanskje? Jeg har ikke hatt sæd i øyet, men så har vel heller ikke du hatt fitesaft i øyet ditt? Så det blir bare spekulasjoner, men det er nærliggende å tro at smerteforholdet er tilsvarende med en ladning fittesaft i øyet, som sperm. Og hvordan er det lettere å forutse kvinnelig ejakulering? Kvinner kommer da like spontant og kraftig som menn, ofte uten forvarsel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 9. august 2011 #48 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg har ikke hatt sæd i øyet, men så har vel heller ikke du hatt fitesaft i øyet ditt? Så det blir bare spekulasjoner, men det er nærliggende å tro at smerteforholdet er tilsvarende med en ladning fittesaft i øyet, som sperm. Og hvordan er det lettere å forutse kvinnelig ejakulering? Kvinner kommer da like spontant og kraftig som menn, ofte uten forvarsel. Nei, men samboer har kanskje hatt det? Kan bare sammenligne mine hovne øyne med hans jeg altså. Hvordan man lettere kan forutse kvinnens ejakulasjon? Ehm, det skal veldig kraftige sammentrekninger til for at det støtes væske fra parauretrale kjertler, harde og kreaftige støt som foregår en stund før ejakulasjon og klimaks, med mye forvarsel, så når du først har ansiktet ditt nede der er det rart om du ikke får med deg orgasmen. Dessuten kommer det jo bare ca en teskje med væske under kvinners ejakulasjon, og veldig mye mer salt væske fra mannens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #49 Del Skrevet 9. august 2011 Heia AB som kan plusse seg selv! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 9. august 2011 #50 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg har fått sæd i øynene ved et par anledninger og det gjorde sabla vondt! Mulig det svir å få kvinnelig ejakulasjon i øyene også, men ser for meg at det svir mer med levende sædceller svømmende rundt på øynene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 9. august 2011 #51 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg har fått sæd i øynene ved et par anledninger og det gjorde sabla vondt! Mulig det svir å få kvinnelig ejakulasjon i øyene også, men ser for meg at det svir mer med levende sædceller svømmende rundt på øynene. Ja, det er helt utrolig vondt! blikket blir helt tåkete og øynene blir røde, og hos meg er de hovne et par dager etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #52 Del Skrevet 9. august 2011 Nei, men samboer har kanskje hatt det? Kan bare sammenligne mine hovne øyne med hans jeg altså. Hvordan man lettere kan forutse kvinnens ejakulasjon? Ehm, det skal veldig kraftige sammentrekninger til for at det støtes væske fra parauretrale kjertler, harde og kreaftige støt som foregår en stund før ejakulasjon og klimaks, med mye forvarsel, så når du først har ansiktet ditt nede der er det rart om du ikke får med deg orgasmen. Dessuten kommer det jo bare ca en teskje med væske under kvinners ejakulasjon, og veldig mye mer salt væske fra mannens. Menneskers smerteterskel er subjektiv, og det er store individuelle forskjeller på hva folk mener er smertefullt. Derfor kan en ladning fittesaft føles like smertefull som en ladning sæd, i øyet til offeret. Riktignok er mannens væske mer salt, men kvinnens utløsning som består av sekret, en væske som i stor grad kommer fra kjertler som ligger under skjedeveggen, er også meget ubehagelig når man får den inn i øyet. Angående evnen til å forutse ejakulasjonen til menn og kvinner, så er denne også individuell. Det handler om mottakerens individuelle kognitive egenskaper, som bevissthet og konsentrasjonsevne. Både menn og kvinner kan altså bli like overrasket over en plutselig sprut fra et kjønnsorgan, selv om enkelte er flinkere til å forutse dette enn andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #53 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg hadde absolutt ikke likt å bli spruta i ansiktet av en mann jeg ikke har et forhold til. I min bok er one night stands et tiltak for å bli kvitt kåtskap og ensomhet, og da holder det med de mest prekære stillingene og litt standard avslutninger etterfulgt av rask påkledning og drosje hjem. I et forhold, derimot... signerer denne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 9. august 2011 #54 Del Skrevet 9. august 2011 Nei, men samboer har kanskje hatt det? Kan bare sammenligne mine hovne øyne med hans jeg altså. Hvordan man lettere kan forutse kvinnens ejakulasjon? Ehm, det skal veldig kraftige sammentrekninger til for at det støtes væske fra parauretrale kjertler, harde og kreaftige støt som foregår en stund før ejakulasjon og klimaks, med mye forvarsel, så når du først har ansiktet ditt nede der er det rart om du ikke får med deg orgasmen. Dessuten kommer det jo bare ca en teskje med væske under kvinners ejakulasjon, og veldig mye mer salt væske fra mannens. Dette er svært individuelt. Og så manglende kunnskaper som går der ute blant menn angående kvinnlig ejakulasjon, så tviler jeg på at de fleste klarer å se signalene. Og ofte er ikke kvinnene selv (spesielt unge) orientert om hvordan dette utarter seg. Jeg vet f.eks ikke når jeg spruter, men det hender innimellom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 9. august 2011 #55 Del Skrevet 9. august 2011 Pleier å spørre, rett før jeg kommer, hvor hun vil jeg skal komme (om det ikke kjøres dominant sex - da har jo ikke hennes mening noe å si uansett :D ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Julie Skrevet 10. august 2011 #56 Del Skrevet 10. august 2011 Nei, så langt derifra, men jeg liker IKKE å få ansiktet mitt nedspruta av sperm. Folk er forskjellige, og det må man respektere, SELVOM man har en ONS. Hadde du likt at han kjørte den inn i 2'ern uten klarsignal? Er man løs nok til å ha ONS vil jeg nesten påstå at å bli kjørt i 2'ern er en del av "pakka".... Er jo så lett å "bomme" når man ikke er kjent nedi der... 2'ern blir noe helt annerledes da det ofte kan gjøre fysisk vondt. Utrolig dum sammenlikning fra din side (som faktisk satt den type jente du er enda mer i bås). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spruter'n Skrevet 16. august 2011 #57 Del Skrevet 16. august 2011 På ONS er det meste lov, også facial's Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2011 #58 Del Skrevet 16. august 2011 Jeg hadde også blitt steik forbanna, og jeg er LANGT fra feminist! Hadde du spurt hadde du kanskje fått ja, men uten hadde du fått BANK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2011 #59 Del Skrevet 16. august 2011 Jeg hadde også blitt steik forbanna, og jeg er LANGT fra feminist! Hadde du spurt hadde du kanskje fått ja, men uten hadde du fått BANK Tull, svært få kvinner BANKER menn i senga :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 16. august 2011 #60 Del Skrevet 16. august 2011 Jeg lurer på om det er mange av dere menn som vet hvor vondt det gjør å få sperm i øyet. Hva om man tar og spytter sæden som svelges i ansiktet på mannen. Det kunne vært moro, noen som har prøvd det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå