Gå til innhold

Sprute i ansiktet på ons

Gjest sprut

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Spør først, for meg er det sjelden greit. Ja, jeg kan vaske det av meg, men da forsvinner også sminken, og jeg har ikke med meg sminke eller sminkefjerner på byen (kun litt leppestift/lippgloss). Vil ikke gå hjem seende ut som en klovn i ansiktet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Spør først, for meg er det sjelden greit. Ja, jeg kan vaske det av meg, men da forsvinner også sminken, og jeg har ikke med meg sminke eller sminkefjerner på byen (kun litt leppestift/lippgloss). Vil ikke gå hjem seende ut som en klovn i ansiktet.

Du får bruke vanntett sminke da, når du vet at du skal ut på byen å finne gutter som skal tømme seg over ansiktet ditt

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå husker jeg hvorfor jeg aldri har ons. Jeg lurer på hvordan menn her inne hadde reagert hvis det fantes en kvinnelig form for noen desiliter tømt ut over ansiktet deres uten forvarsel.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Nå husker jeg hvorfor jeg aldri har ons. Jeg lurer på hvordan menn her inne hadde reagert hvis det fantes en kvinnelig form for noen desiliter tømt ut over ansiktet deres uten forvarsel.

Det finnes jo det. Har ennå ikke hørt noen menn snakke negativt om kvinnelig ejakulasjon/squirting, og tviler på at de ville rynka på nesa om de fikk noen skvetter i ansiktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du får bruke vanntett sminke da, når du vet at du skal ut på byen å finne gutter som skal tømme seg over ansiktet ditt

Vanntett sminke? Du har virkelig ikke peiling.

Jeg er ikke interessert i gutter som skal tømme seg i ansiktet mitt. Hadde jeg på forhånd visst at de ønsker det blir det ikke ons med dem. Mine ons har foretrukket å sprute i musa eller på magen. Passer meg perfekt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er mange kvinner som squirter store mengder fittesaft over menns ansikter på ONS. Så det her går begge veier.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er mange kvinner som squirter store mengder fittesaft over menns ansikter på ONS. Så det her går begge veier.

Unnskyld meg, men :skratte:

Ja, dette kan virkelig sammenlignes, både i mengde og hyppighet :jepp:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Unnskyld meg, men :skratte:

Ja, dette kan virkelig sammenlignes, både i mengde og hyppighet :jepp:

Ser ikke hvorfor det ikke kan sammenlignes. Dessuten sleiker menn kvinner. Der får de i seg litt av hvert, blant annet noe så herlig som heter utflod. Yummy.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser ikke hvorfor det ikke kan sammenlignes. Dessuten sleiker menn kvinner. Der får de i seg litt av hvert, blant annet noe så herlig som heter utflod. Yummy.

Jeg lurer veldig på hvor mange prosent av menn som faktisk slikker jenter på en ons....

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeg lurer veldig på hvor mange prosent av menn som faktisk slikker jenter på en ons....

Hvorfor lurer du på det? Jeg har opplevd mange som gjør det, og har aldri sett på det som unaturlig. Er faktisk ikke alle som har seg med overkåte guttebasser som jukker inn og ut til de er ferdige.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ONS uten lidenskapelig suging og slikking er helt meningsløs for min del, i hvert fall, og bare én gang har jeg møtt på noen som ikke ville ha full pakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe annet enn at mange som ikke vil ha spruten i ansiktet, heller ikke vil ta den i munnen. Var egentlig bare en bikommentar til innlegget ditt, ikke et svar :)

Ahh... ok, har som sagt aldri følt en trang til å dra den ut hverken av munn eller mus for å sprute i ansiktet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Da har vi fått det avklart, at både kvinner og menn spruter hverandre i ansiktet på ONS, og at dette er helt naturlig og greit.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Da har vi fått det avklart, at både kvinner og menn spruter hverandre i ansiktet på ONS, og at dette er helt naturlig og greit.

:Nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, vi har faktisk ikke avklart noe som helst. Kvinner og menn slikker og suger hverandre. Noe helt annet er hva som skjer med spermen. Jeg, for eksempel, har ingen problemer med å svelge, men vil ikke bli sprutet i ansiktet etterpå. Jeg ville blitt illsint hvis noen, uten å spørre, hadde sett på det som en selvfølge.

Og å sammenligne de væskene man får rundt munnen ved slikking/suging med sprut rett i ansiktet, er mildt sagt latterlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes jo det. Har ennå ikke hørt noen menn snakke negativt om kvinnelig ejakulasjon/squirting, og tviler på at de ville rynka på nesa om de fikk noen skvetter i ansiktet.

"pisser du på meg di jævla fitte?" Er vel en negativ reaksjon.... Så ja, det finnes.

Nå har jeg ikke ONS, men tar spruten der mannen ønsker jeg, på generell basis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

"pisser du på meg di jævla fitte?" Er vel en negativ reaksjon.... Så ja, det finnes.

Nå har jeg ikke ONS, men tar spruten der mannen ønsker jeg, på generell basis.

Ja, jeg vet de finnes. Men jeg vil tro at de fleste er oppegående og synes at dette er alt annet enn avtennende. Men man kan selvsagt være uheldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet de finnes. Men jeg vil tro at de fleste er oppegående og synes at dette er alt annet enn avtennende. Men man kan selvsagt være uheldig.

Han var ikke det, nei, og det ble ikke noe på ham heller. T.O.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, vi har faktisk ikke avklart noe som helst. Kvinner og menn slikker og suger hverandre. Noe helt annet er hva som skjer med spermen. Jeg, for eksempel, har ingen problemer med å svelge, men vil ikke bli sprutet i ansiktet etterpå. Jeg ville blitt illsint hvis noen, uten å spørre, hadde sett på det som en selvfølge.

Og å sammenligne de væskene man får rundt munnen ved slikking/suging med sprut rett i ansiktet, er mildt sagt latterlig..

Interessant hvordan du unngår å innse at sprutinga går begge veier. Det finnes kvinner som ejakulerer/squirter i ansiktet på menn på ONS. Ergo er dette meget sammenlignbart med den spruten menn påfører sin kvinnelige motparts ansikt. Om du blir illsint hvis en mann spruter på feil sted på ons, så får du la være å ta med deg kåte gutter hjem, som bare har som mål å sprute ladningen sin på/i ei villig jente.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...