Gjest sprut Skrevet 8. august 2011 #1 Del Skrevet 8. august 2011 Er det ok å sprute dama i ansiktet på ons? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #2 Del Skrevet 8. august 2011 Er det ok å sprute dama i ansiktet på ons? Digger å bli spruta i ansiktet på ons. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 8. august 2011 #3 Del Skrevet 8. august 2011 Er det ok å sprute dama i ansiktet på ons? Hvis hun svarer ja til at at du kan gjøre det når du stiller spørsmålet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Facepainter Skrevet 8. august 2011 #4 Del Skrevet 8. august 2011 Alt er lov så lenge det er enighet om det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. august 2011 #5 Del Skrevet 8. august 2011 Hvis begge parter er enige, så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fuckman1983 Skrevet 9. august 2011 #6 Del Skrevet 9. august 2011 Helt avgjørende med ansiktssprut på ONS for at den skal bli vellykket. Så lenge det er en dusj/vask i nærheten ser jeg ingen grunn til å ikke avslutte seansen med en facial av den gode, gamle sorten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 9. august 2011 #7 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg hadde nok blitt litt irritert om en ONS bare hadde gjort det helt uten å spørre om det... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #8 Del Skrevet 9. august 2011 Det er helt ok så lenge dere er enige om det. Snakk med henne! Kort sagt; spør hvor hun vil ha spruten. Munnen, ansiktet, brystene, magen, ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #9 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg hadde blitt kjempesint. Slikt spør man om lov til å gjøre, får du nei så spør du ikke igjen, men finner et annet sted å sprute. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 9. august 2011 #10 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg synes det er veldig turn-off om mannen spør om lov til å sprute her og der. Har opplevd ONS som har spurt om å få lov å komme i ansiktet mitt. Joda, greit det, men du trenger ikke spørre, mener nå jeg. Men jeg er rar. De fleste ville sikkert blitt sinna om du ikke spurte. Så snakk litt om det underveis du og se an stemninga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frk sær Skrevet 9. august 2011 #11 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg hadde blitt fly forbanna, og skal love deg du hadde fått angre om det hadde skjedd! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 9. august 2011 #12 Del Skrevet 9. august 2011 De jeg har sex med er så heldige at de kan sprute nøyaktig hvor de vil, når de vil. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor mannen ikke skal kunne sprute i ansiktet på dama? Du velger jo å gå til det steget at du har sex med han, altså deler du noe ekstremt intimt med ham. Hvorfor er det da fyfy at han ejakulerer et annet sted enn i vaginaen? Eller bør han kanskje trekke seg ut å sprute inni en tørkerull? Hvis du spruter, som kvinne, skal du spørre om lov først da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 9. august 2011 #13 Del Skrevet 9. august 2011 Hmmm.... har aldri spruta ei dame i ansiktet jeg... Har jo gått for meg i munnen hennes selvfølgelig... men har liksom aldri sett pointet i å dra snoppen ut og sprute hu i ansiktet... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Julie Skrevet 9. august 2011 #14 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg hadde blitt fly forbanna, og skal love deg du hadde fått angre om det hadde skjedd! Er du tilfeldigvis formann i kvinnegruppa Ottar? Nå får dere roe dere ned her, jenter. Det er snakk om å så litt sæd i ansiktet, det er jo bare å vaske seg etterpå. Synes heller ikke man skal spørre om slik, er man "løs" nok til å ha seg med en fremmed fyr vil jeg nesten påstå at ansiktsprut er en del av "pakka"... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 9. august 2011 #15 Del Skrevet 9. august 2011 Hmmm.... har aldri spruta ei dame i ansiktet jeg... Har jo gått for meg i munnen hennes selvfølgelig... men har liksom aldri sett pointet i å dra snoppen ut og sprute hu i ansiktet... Du kan vel egentlig si deg sikker på at ei som ikke vil ha den i ansiktet, ihvertfall ikke tar den i munnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frk sær Skrevet 9. august 2011 #16 Del Skrevet 9. august 2011 Er du tilfeldigvis formann i kvinnegruppa Ottar? Nå får dere roe dere ned her, jenter. Det er snakk om å så litt sæd i ansiktet, det er jo bare å vaske seg etterpå. Synes heller ikke man skal spørre om slik, er man "løs" nok til å ha seg med en fremmed fyr vil jeg nesten påstå at ansiktsprut er en del av "pakka"... Nei, så langt derifra, men jeg liker IKKE å få ansiktet mitt nedspruta av sperm. Folk er forskjellige, og det må man respektere, SELVOM man har en ONS. Hadde du likt at han kjørte den inn i 2'ern uten klarsignal? Er man løs nok til å ha ONS vil jeg nesten påstå at å bli kjørt i 2'ern er en del av "pakka".... Er jo så lett å "bomme" når man ikke er kjent nedi der... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #17 Del Skrevet 9. august 2011 Nei, så langt derifra, men jeg liker IKKE å få ansiktet mitt nedspruta av sperm. Folk er forskjellige, og det må man respektere, SELVOM man har en ONS. Hvis du syns det er greit å ha sex med en tilfeldig sprengkåt gutt som bare vil tømme seg, så må det for pokker være greit at ladningen tømmes over ansiktet ditt også. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 9. august 2011 #18 Del Skrevet 9. august 2011 Du kan vel egentlig si deg sikker på at ei som ikke vil ha den i ansiktet, ihvertfall ikke tar den i munnen. Hm... skjønte ikke hva du mente her jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 9. august 2011 #19 Del Skrevet 9. august 2011 Hm... skjønte ikke hva du mente her jeg... Ikke noe annet enn at mange som ikke vil ha spruten i ansiktet, heller ikke vil ta den i munnen. Var egentlig bare en bikommentar til innlegget ditt, ikke et svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 9. august 2011 #20 Del Skrevet 9. august 2011 Det kommer helt an på mannen egentlig, men jeg ville ikke blitt direkte sur uansett. Setter dog pris på å få et forvarsel om jeg skal få det i munnen eller ansiktet (har fått noen overraskelser tidligere og er ikke særlig glad i dem). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå