Isiselin Skrevet 23. november 2003 #1 Del Skrevet 23. november 2003 Jeg leter etter små esker som jeg kan bruke som bordkort og gjestegaveeske i ett. Noe alla denne. Vet dere om andre steder jeg kan finne slikt. Panduro og Ikea hadde ikke så jeg lurte på om dere kanskje var flinkere å lete på nettet enn jeg er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. november 2003 #2 Del Skrevet 24. november 2003 Fant ikke noe bilde jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 24. november 2003 #3 Del Skrevet 24. november 2003 Finnes mye fint i bokhandler nå for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 24. november 2003 #4 Del Skrevet 24. november 2003 Jeg skal få kjæresten min til å kjøpe noen herfra når han skal til USA over nyttår: http://www.parapluiedesigns.com/ Vi skal ha de som bordkort. Det ser ut som om de sender til Norge, men det blir jo ganske dyrt, så det lønner seg vel neppe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå