Gå til innhold

Har høye menn større penis?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er vanlig at høye menn har stor penis? Eller har den ingen sammenheng med høyden? Erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ms. Raggsokk

Det blir jo som å si at f.eks. lave kvinner har store pupper. Det finnes nok like mange variasjoner som det finnes menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ikke det har noen direkte sammenheng, allikevel tenker jeg at om eksakt samme mann ville også få litt mindre penis dersom han var lavere. Hadde en kort mann med stor penis vært høyere, ville penisen også blitt større. I likhet med alt annet på kroppen som også ville blitt større. Noen som ser tankegangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er folk som bruker briller smartere enn de som ikke gjør det?

Er kortvokste menn mere aggressive enn de høye?

Er tykke folk dummere enn tynne?

Hjelpe meg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker ikke det har noen direkte sammenheng, allikevel tenker jeg at om eksakt samme mann ville også få litt mindre penis dersom han var lavere. Hadde en kort mann med stor penis vært høyere, ville penisen også blitt større. I likhet med alt annet på kroppen som også ville blitt større. Noen som ser tankegangen?

Jeg skjønner tankegangen, men det er allikevel ikke noen fysiologisk sammneheng. Det finnes noen lange tråder om emnet allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok ingen sammenheng nei..

Har alltid vert sammens menn som var lengre enn meg (1.70-1.80), og str har variert. Ikke kjempemye,men litt. Så ble jeg sammens med en på 190 cm , så for meg at han måtte ha lang og tynn penis . Den var akkurat passe lang , men tykkere enn jeg hadde forestilt meg ;)

Han jeg var sammens med før han her,var den korteste mannen jeg har vert med,1.72,han hadde passe tykk penis,med perfekt lengde for meg ;)

Han jeg var med før der igjen, var 1.78 høy. Hadde ganske lang penis,og litt tynnere enn de 2 over..

Han før der igjen,var vel 1,73 cm,hadde passe lang ,og ganske tykk penis .

resten husker jeg ikke så godt :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...