Gå til innhold

Gutter - beskriv den ideelle kvinnekropp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er enig med HønePøne. Jillian Michaels har en flott kropp, og noe særlig mer muskler enn det på damer synes ikke jeg er pent.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pinnedyr kalles det der...

Helt enig, det der er pinnedyr.

Skrevet

Er det bare jeg som synes Jillian Michaels er mye mer maskulin enn Jamie Eason? Det har nok mye med væremåte å gjøre, men jeg synes det kommer godt frem på bilder også. Jillian virker veldig mye "tøffere".

Må vel påpeke at jeg ikke mener noe negativt med det, begge er flotte damer. :)

Gjest HunterLady
Skrevet

Er det bare jeg som synes Jillian Michaels er mye mer maskulin enn Jamie Eason? Det har nok mye med væremåte å gjøre, men jeg synes det kommer godt frem på bilder også. Jillian virker veldig mye "tøffere".

Må vel påpeke at jeg ikke mener noe negativt med det, begge er flotte damer. :)

Helt enig. Jillian er helt rå i personlighet og attitude, samt masse muskler. Mye mer maskulin fremtoning enn Eason.

Men jeg digger Jillian også! Hun er en inspirasjon i seg selv.

Skrevet

Helt enig. Jillian er helt rå i personlighet og attitude, samt masse muskler. Mye mer maskulin fremtoning enn Eason.

Men jeg digger Jillian også! Hun er en inspirasjon i seg selv.

Jillian er fantastisk, ja. Hvis jeg hadde hatt muligheten til å velge fritt av alle verdens personlige trenere ville jeg nok valgt henne.

Skrevet

Den eneste virkelige drømmekroppen min er Madammens. De andre der er midlertidige drømmekropper etter hvilket humør jeg er i.

Dessuten er det kun nummer tre vi definitivt kan si har silikon i seg. Har sett en del naturlige bryst med form som de to andre bildene.

3 flotte damer var det uansett :)

Gjest HunterLady
Skrevet

Nei takk.

Jeg foretrekker formfulle jenter, som er formfulle uten å ha mange kilo ekstra. En kropp som er formet gjennom treningssenter og ikke mangelen på mat.

Denne er digg:

http://fc08.deviantart.net/fs14/f/2007/016/8/1/By_Herself___by_roge_photo.jpg

http://fc00.deviantart.net/fs8/i/2005/336/c/c/Apocalypse_Barbie_by_Epinephrin.jpg

http://fc09.deviantart.net/fs14/f/2007/094/e/2/power_lines_by_ABrito.jpg

Egentlig alle på Artistic Nude-delen av deviantart.

Uansett, den vakreste kvinnekroppen jeg ser, må være følelsesmessig tilknyttet meg. Ingen er vakrere enn Madammen. Ingen.

img-tags fjernet

Bond, mod

Nr 2 så skremmende nok ut som en voksdukke.

Er kropp 1 og 2 ekte eller animert?

Kropp 1 var nydelig om den er ekte, men kropp 3 var diggest :)

Gjest Høne Pøne
Skrevet

Jillian er fantastisk, ja. Hvis jeg hadde hatt muligheten til å velge fritt av alle verdens personlige trenere ville jeg nok valgt henne.

Og fikk jeg muligheten til å velge blant alle verdens damer så ville jeg valgt Jillian ;)

Jeg syns selv ikke hun er mer maskulin, ikke utseendemessig ihvertfall. Fremtoning, ja det kan godt være men jeg aner ikke hvordan Eason er da så kan ikke uttale meg om det.

Syns ihvertfall Jillian er en nydeliig dame =)

Skrevet

Hu skal være sporty.

en liten sixpack/nesten sixpack, bare den ikke er ROCKhard og hu er den bodybuilderen, så er det helt herlig. Hu trenger ikke å ha store pupper, men bør hvertfall være en håndfull, så skal hu ha veldig fin rumpe (sporty som sagt), helst drive med idrett.

Fint om hu har en liten tan.

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Yeah!

Elsker den dama, takk for linken :)

Begynner å bli litt tynn da, men ser fremdeles flott ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...