straamann Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 (endret) Sport Coats Har kommet over Sport Coats i det siste, som jeg har lyst å inkorporere i stilen min. Hva kalles disse på norsk, og hvilke butikker i Norge selger slike? Er på utkikk etter noe i god kvalitet og men ungdommelig snitt, i klassisk sort. Er også på utkikk etter noe slikt: Navy Blazer Endret 8. august 2011 av straamann
Kajal Skrevet 12. august 2011 #4 Skrevet 12. august 2011 Jo, det er blazere alt TS linker til. Finnes jo overalt. De har mange på f.eks. Dressmann og Filippa K. Vet ikke hvilken prisklasse du er ute etter?
Moscato Skrevet 12. august 2011 #5 Skrevet 12. august 2011 Det hjelper om du nevner hvor i landet du primært vil finne dem. Men vanlige herrebutikker er nok et godt stikkord...
Gjest Lille-pus Skrevet 12. august 2011 #6 Skrevet 12. august 2011 Dersom du befinner deg i Oslo så kan det være et tips å stikke innom hos Kase i Prinsens gate, og ta en titt Jeg er nesten sikker på at de har akkurat det du er på jakt etter (men ikke like sikker på at det er til akkurat den prisen du kanskje er på jakt etter... ?). Uansett så tror jeg du vil finne gode plagg og gode ideer der Veldig hyggelig forretning (var min absolutte favoritt dengang jeg hadde noen som f.eks. ønsket seg en Steinbock frakk til jul).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå