Gå til innhold

Hva hvis man gråter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, bryllupsnervene kommer sigende!

Hva hvis jeg begynner å gråte opp kirkegulvet!? Ikke at å gråte i seg selv er noe krise, men har man da Kleenex tilgjengelig og tørker seg litt mens man går, eller lar man tårene falle i strie strømmer? :P

Hvis man skal tørke seg mens man går må man jo enten slippe far eller brudebuketten, evt tørke seg med brudebuketten...

Og slike små, rare spørsmål kommer sigende inn jo nærmere jeg kommer den store dagen :rodmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde et lite og pent lommetørkle med blonder. Fikk det av min nye familie rett før jeg gikk opp - og fikk bruk for det ;). Bare tørk forsiktig under øynene - om det skulle briste noen tårer.

Skrevet

Jeg ble kjempeoverrasket over at jeg gråt opp kirkegulvet, så jeg lot det bare renne. (Jeg vet ikke med dere, men jeg lager alltid grusomme grimaser når jeg gråter, så jeg prøvde bare å smile, istedet for å se superteit ut!)

Når jeg satt meg ned, så tørket jeg bare bort tårene med hånda, maskaraen var jo vannfast, og sminken holdt hele dagen, selv om jeg gråt flere ganger!

Skrevet

Jeg trodde jeg ville gråte da jeg er veldig lettrørt i sånne situasjoner, og jeg kjente at tårene presset litt på idet dørene åpnet seg, men jeg ville ikke gråte på vei opp og sa til meg selv at jeg måtte ta meg sammen! :fnise: Og det gikk veldig bra, gråt ikke lenger, bare smilte og tenkte på hvor fint det var, etterhvert måtte jeg faktisk glise også :biggrin: Hele opplevelsen var veldig rar, egentlig, husker ikke inngangsmarsjen i det hele tatt.

Skrevet

Jeg gråt som en foss! :fnise:

Hadde ikke noe lommetørkle, men heldigvis hadde jeg vannfast maskara ;) Bildene ser unektelig litt rare ut, men alle gjestene syntes bare det var kjempekoselig og rørende (brudgommen stod også og hulket ved alteret) :)

Ikke bekymre deg så mye for det. Ta med deg et lommetørkle og la det stå til! Det viktigste er at du nyter øyeblikket fremfor å bekymre deg for mye om hvordan du ser ut/ hva andre tenker. Det er helt magisk å gå opp kirkegulvet! :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Jeg trodde jeg skulle gråte opp kirkegulvet, men det gikk fint. Min forlover hadde pene Kleenex i håndvesken sin og rakk meg en av disse da jeg hadde kommet frem til alteret, i tilfelle jeg hadde grått på veien opp. Fikk god bruk for dem underveis i vielsen, da.

Skrevet

Ok, bryllupsnervene kommer sigende!

Hva hvis jeg begynner å gråte opp kirkegulvet!? Ikke at å gråte i seg selv er noe krise, men har man da Kleenex tilgjengelig og tørker seg litt mens man går, eller lar man tårene falle i strie strømmer? :P

Hvis man skal tørke seg mens man går må man jo enten slippe far eller brudebuketten, evt tørke seg med brudebuketten...

Og slike små, rare spørsmål kommer sigende inn jo nærmere jeg kommer den store dagen :rodmer:

Jeg er også kjempelettrørt, og tror også jeg kommer til å gråte når jeg skal gifte meg! Det viktigste er vel kanskje å smile samtidig som tårene renner, sånn at du ikke ser lei deg ut :laugh:Hehe, det skal jo helst være frivillig og koselig å gifte seg :yvonne:

Men å la det renne noen tårer opp kirkegulvet viser jo bare hvor glad man er :) Og det er fint både for gjestene og for brudgommen å se!!

Når er den store dagen??

• 4 uker senere...
Skrevet (endret)

la det renne til du setter deg.

Så Cathrine som giftet seg med Princse William i England lot tårene renne hele veien, og det er ikke så lett å se det...

Ha alltid med strøket lommetørkle. Og forlover bør ha clinex for snyting og sminkerester.

Trykk lett på ansiktet og ikke gni.

Endret av Wonders
  • Liker 2
Skrevet

la det renne til du setter deg.

Så Cathrine som giftet seg med Princse William i England lot tårene renne hele veien, og det er ikke så lett å se det...

Ha alltid med strøket lommetørkle. Og forlover bør ha clinex for snyting og sminkerester.

Trykk lett på ansiktet og ikke gni.

Gråt hun?? Mente kommentatorene sa at hun ikke felte en tåre, og at det var "vanlig" i England! De sa at engelske bryllup ikke var så følelsesladet som resten av Europa! Men hvis hun gråt, var det jammen ikke lett å se :gjeiper: Og hvis man ser så pen ut når man gråter, skal jammen jeg gråte også!! :fnise::klemmer:

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Ektemenn som gråter når bruden går mot han er helt nydelig. ^^

• Liker 1
Skrevet

Ektemenn som gråter når bruden går mot han er helt nydelig. ^^

Det er jeg HELT enig i! Det er så vakkert og rørende!! :klemmer:

Er du gift, mortem?

Gjest badeand1
Skrevet

Nei, er bare 21 jeg. :P syns det er litt tidlig.. + at jeg ikke vil gifte meg så..:P

Skrevet

Nei, er bare 21 jeg. :P syns det er litt tidlig.. + at jeg ikke vil gifte meg så..:P

Hehe, ærlig sagt det :)Jeg, derimot, kan nesten ikke vente! Både min samboer... eh, nei, kommende mann ( :fnise: ) og jeg er veldig lettrørt. Det er også hans øvrige familie OG min familie, så det blir en "gråtete" affere i kirken, kan jeg tenke meg! :fnise:

Gjest badeand1
Skrevet

Hehe, ærlig sagt det :)Jeg, derimot, kan nesten ikke vente! Både min samboer... eh, nei, kommende mann ( :fnise: ) og jeg er veldig lettrørt. Det er også hans øvrige familie OG min familie, så det blir en "gråtete" affere i kirken, kan jeg tenke meg! :fnise:

Heldig du er som har en lettrørt mann.. ^^

Min kjæreste er litt hardbarka og ikke så "kjærlighetsaktig"...:P

Skrevet

Heldig du er som har en lettrørt mann.. ^^

Min kjæreste er litt hardbarka og ikke så "kjærlighetsaktig"...:P

Haha, min tror han er hardbarka, men motbeviser seg selv fra tid til annen :fnise: Egentlig veldig fint å se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...