AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Jeg studerer på høyt nivå, og trenger at tekstene mine er på et så høyt nivå som overhodet mulig, grammatisk og litterært. Jeg skriver også skjønnlitterært (roman) og artikler for magasiner etc på frilansbasis. Jeg har brukt Open Office i noen år, men jeg synes å huske at da jeg brukte Microsoft Word var jeg mer fornøyd. Stave og grammatikkontrollen var langt mer avansert, Word foreslo annen oppbygning av setninger, ikke bare rettelse av feilstavede ord. Og stavekontrollen på Open Office er jo elendig, den gjenkjenner jo ikke en mengde norske ord! Dere som har brukt begge, har dere endt opp med å bruke Word? Eller er det ikke verdt det?
altflyter Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 Jeg sverger til word, både fordi stavekontroll og generelle funksjoner er mye bedre, men også fordi det er mye lettere å dele dokumenter med andre, uten at det blir rot, da de fleste har microsoft office
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 Jeg sverger til word, både fordi stavekontroll og generelle funksjoner er mye bedre, men også fordi det er mye lettere å dele dokumenter med andre, uten at det blir rot, da de fleste har microsoft office Jeg vet om en som ikke en gang hadde hatt mac (på den tiden) som klarte å sende og motta word filer/dokumenter fra mac book pro som har microsoft office. Men er det mulig å lase ned Word og Microsoft Office gratis på macen? Vil sette stor pris på hjelp.
Tears.of.the.Sun Skrevet 9. august 2011 #4 Skrevet 9. august 2011 Sverger til Word jeg også. Forsåvidt hele serien med Microsoft Office programmer. Jeg hater Open Office! Det kan være fordi at jeg ikke er vant med det, men jeg syns at både oppsett av programmet og utførelsen er direkte dårlig.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #5 Skrevet 10. august 2011 Sverger til Word jeg også. Forsåvidt hele serien med Microsoft Office programmer. Jeg hater Open Office! Det kan være fordi at jeg ikke er vant med det, men jeg syns at både oppsett av programmet og utførelsen er direkte dårlig. Er det ingen her som har lasta den ned gratis eller? I så fall så kan du fortelle hvilken side du gikk inn på. 3 gangen her jeg spør. ...
nattsvermer Skrevet 10. august 2011 #6 Skrevet 10. august 2011 Jeg bruker Word blant annet fordi dokumentet ofte ser feil ut om jeg skriver det i Open Office hjemme og deretter åpner det i Word på en annen pc. Liker Office sin excel-løsning bedre og. Det er forresten ikke lov til å oppforde til lovbrudd her, altså fortelle hvordan man laster ned programmer som egentlig koster penger.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #7 Skrevet 10. august 2011 Jeg bruker Word blant annet fordi dokumentet ofte ser feil ut om jeg skriver det i Open Office hjemme og deretter åpner det i Word på en annen pc. Liker Office sin excel-løsning bedre og. Det er forresten ikke lov til å oppforde til lovbrudd her, altså fortelle hvordan man laster ned programmer som egentlig koster penger. Ja men ingen finner ut hvem som oppfordrer det. Hvordan skal en ellers også kunne ha et gratis program når alt man searcher på nett bare koster penger til slutt *pga lureri*?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå