Gå til innhold

Kleindate nr.1

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har snakket mye med en mann på Match.no. Han har hele tiden gitt uttrykk for at han er ganske sosial og artig med mange interesser. Han har også sagt at han IKKE er sjenert, noe som kan vere vesentlig her.

Vi avtalte møte, og da jeg møtte han opnet han ikke mye munnen. Han var helt passiv. Han kom ikke med en eneste idè om å finne på noe. "Vist du vil" var bare svarene jeg fikk på alle forslagene mine. Men, man får jo gjøre det beste ut av det selv om man ikke klaffet 100 % tenkte jeg da, og gjorde det. Det var bare så fullstendig kræsj. Da han dro ga jeg ham en klem for å vere hyggelig. Men det var som å klemme en slapp fisk.

Jeg forventet ikke noe kommunikasjon etter denne daten. Men det første som møter meg, er en meget pratsom mann på match. MER pratsom enn før møtet. Jeg kjenner han ikke igjen. Og han vil møte meg igjen.

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, og synst dette er sært. Skal jeg gi det en kjangse? Han kan virke som en umoden 17-åring..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sånne er anstrengende! Finnes en del mennesker som er særdeles pratsomme foran skjermen, og østers i virkeligheten slik at man må hale ordene ut av dem og virkelig anstrenge seg for å holde igang en samtale. Kan jo hende han blir bedre, men om han er verdt å prøve å møte en gang til, vet vel du best?

Jeg er såpass frittalende at jeg nok kunne funnet på å tatt det opp med ham. "Skal si du prater mye her på chatten kontra i RL!?"

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sånne er anstrengende! Finnes en del mennesker som er særdeles pratsomme foran skjermen, og østers i virkeligheten slik at man må hale ordene ut av dem og virkelig anstrenge seg for å holde igang en samtale. Kan jo hende han blir bedre, men om han er verdt å prøve å møte en gang til, vet vel du best?

Jeg er såpass frittalende at jeg nok kunne funnet på å tatt det opp med ham. "Skal si du prater mye her på chatten kontra i RL!?"

Anstrengende til di grader var det. Følte meg en stund som en støttekontakt!

Ja, jeg har vurdert å skrive noe lignende til ham. Men jeg er av den litt høfligere typen, så jeg får se.

Skrevet

Anstrengende til di grader var det. Følte meg en stund som en støttekontakt!

Ja, jeg har vurdert å skrive noe lignende til ham. Men jeg er av den litt høfligere typen, så jeg får se.

Kunne sikkert være greit å høre med ham om han har noen forklaring på det selv.

AnonymBruker
Skrevet

Kunne sikkert være greit å høre med ham om han har noen forklaring på det selv.

Gjorde det nå. Han kom med en lang avhandling om hvorfor. Han er jo bare jævlig sjenert. Har bare på følelsen at førsteinntrykket ødela.

Skrevet

Gjorde det nå. Han kom med en lang avhandling om hvorfor. Han er jo bare jævlig sjenert. Har bare på følelsen at førsteinntrykket ødela.

Tidligere (i første innlegg) har du skrevet at han har sagt at han IKKE er sjenert?

AnonymBruker
Skrevet

Tidligere (i første innlegg) har du skrevet at han har sagt at han IKKE er sjenert?

Ja, altså han sa det før vi skulle møttes IRL :)

Skrevet

Ja, altså han sa det før vi skulle møttes IRL :)

Og nå har han altså sagt det helt motsatte etterpå?

Ja, utifra oppførselen hans så det stemmer det sikkert bra.

Om du da vil gi han en sjanse til så må du nok ta hensyn til dette i hvertfall. Mange slapper nok av litt etter hvert som man blir bedre kjente.

AnonymBruker
Skrevet

Og nå har han altså sagt det helt motsatte etterpå?

Ja, utifra oppførselen hans så det stemmer det sikkert bra.

Om du da vil gi han en sjanse til så må du nok ta hensyn til dette i hvertfall. Mange slapper nok av litt etter hvert som man blir bedre kjente.

Ja, siden han "likte meg". Synest det var en litt tåpelig forklaring, men ok. Det virket ikke akkurat bare som om det var sjenerthet. Jeg tenker mer umodenhet og tiltaksløshet. Jeg la jo opp til tema der det var HELT opplagte spørsmål han kunne stille, men uten hell.

Han vil møte meg igjen bare om noen dager, og babler fortsatt i veg. Jeg kjenner at jeg blir småirritert rett og slett.

Skrevet

Ja, siden han "likte meg". Synest det var en litt tåpelig forklaring, men ok. Det virket ikke akkurat bare som om det var sjenerthet. Jeg tenker mer umodenhet og tiltaksløshet. Jeg la jo opp til tema der det var HELT opplagte spørsmål han kunne stille, men uten hell.

Han vil møte meg igjen bare om noen dager, og babler fortsatt i veg. Jeg kjenner at jeg blir småirritert rett og slett.

Tja, koster det deg ikke stort så kan du jo ta et kjapt treff til og se om det blir noe bedre. Men det vet du jo best selv.

Skrevet

Var borti noe lignende for noen år siden, på sms og chat var han veldig pratsom og ga inntrykk for å ha selvtillit til tusen. Den jeg til slutt møtte over en øl var en puslete fyr som satt med nesen ned i colaglasset og skalv. Tror ikke jeg fikk øyekontakt med han en eneste gang. Trodde ikke det var samme person. Han der, fikk fyken!

Tror du skal høre på deg selv altså..

AnonymBruker
Skrevet

Var borti noe lignende for noen år siden, på sms og chat var han veldig pratsom og ga inntrykk for å ha selvtillit til tusen. Den jeg til slutt møtte over en øl var en puslete fyr som satt med nesen ned i colaglasset og skalv. Tror ikke jeg fikk øyekontakt med han en eneste gang. Trodde ikke det var samme person. Han der, fikk fyken!

Tror du skal høre på deg selv altså..

Åjda! Den var kjip. Hvordan utartet den daten seg iløpet av kvelden? :)

Jeg er av den "livlige" typen som sjeldent sitter i ro. Og jeg hadde akkurat den oppfatningen av ham. Jeg har alltid datet personer som er nettopp livlige osv. Men jeg tenkte å prøve ut nettdating, og har fått en avsmak på dette. NO more støttekontakt! Kanskje de beskjedne har lett for å tiltrekke seg av nettdating.

Men på nett er jo han "mr. perfekt", og tenker han sikkert er sånn med sine kjente. Jeg orker desverre ikke å bruke lang tid på noen som er så sjenert. Da sier selvtilliten noe.. Han sier han skal "skjerpe seg" til neste gang, men jeg vet nå ikke helt det. Har på følelsen at det samme skjer igjen, og jeg bare har lyst å synke i gulvet.

Skrevet

Ja, det hørtes ut som en kjempeplan. Hvis du finner ut at det er enkleste fremgangsmåten for å bli kvitt han :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...