AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Hei. Jeg er i et avstandsforhold (en fra et annet land, kommuniserer på engelsk) og han kommer på besøk til meg i juleferien. Da har vi ikke sett hverandre siden juli, da jeg var på besøk til han. Siden jeg reiste med en venninne så bodde vi på hotell. Jeg ville jo gjerne ha sex med han (hadde blitt første gang), men det ble litt vanskelig. Vi var ute på noen barer og vi lusket oss bak husene og litt bort i fra alle andre, men kom ikke lenger til at han bare fingret og slikket meg. Jeg prøvde å stikke hånden ned i buksa hans for å runke han, men han trakk hånden min opp. Prøvde igjen litt etter, men han trakk igjen opp hånden min og sa: I want, but not here. Vi snakker i lag hver eneste dag gjennom facebook, msn og webcamera. En kveld viste jeg han en liten lapp jeg hadde skrevet med setningen som begynte slik: I want you to.. Der skrev jeg ting som, fikse håret mitt, stryke meg på kroppen, kysse meg,klemme meg, holde rundt meg når jeg sover.. Jeg skrev også at jeg ville at vi skulle fortsette der vi slapp (utenfor baren) , at jeg ville sove med han (med både mening som soving og sex), og at vi skulle "seduce each other/satisfy each other". Og han sa han ville det samme og han ville gjøre alt jeg ville han skulle mot meg. Så.. Når han kommer i julen, så vil jeg jo at dette skal skje, og han har sagt at han vil det også. Men jeg lurer så fælt på hvorfor han egentlig ikke ville at jeg skulle runke han den kvelden. Jeg vet ikke om han har hatt noen tidligere forhold, om det ligger noe i det. Også tenker jeg en del på, hva om han ikke blir stiv, det blir jo ganske flaut. En småting til jeg tenker på, er at jeg vet ikke hvordan vi skal gjøre det når vi skal (forhåpentligvis) ha sex, med tanke på plassen. Sengen min er en 90 cm bred seng. Rommet mitt er rett attmed lillesøsteren min sitt rom, så det kan jo bli litt lytt. Gjestesengen er ikke noe større enn min seng, pluss at da må man gå gjennom storesøsteren min sitt rom så det er veggivegg der også. Tenker at vi kan ta gjestesengen inntil min seng, så det blir en dobbeltseng, men når vi gjennomfører så får vi holde oss til den ene sengen så vi ikke er i sprekken og faller i gulvet. Men så er det jo også veldig koslig å ligge tett. Tanken på at vi kunne vert på hytten vår har også slått meg, der kan vi være alene og der er det dobbeltseng. - Uroer jeg meg for mye, at det ikke er noen grunn til å tenke på alle disse småtingene? hmm.. Har dere noen tanker/råd? Hilsen, TS, 18 år. (takker for seriøse svar) 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 For det første, en 90 cm bred seng er absolutt ingen hindring for å ha det kjempegøy, og det at man må være stille kan være veldig moro og pirrende. Hadde jeg vært deg så ville jeg tatt ting litt som det kommer, for hvis man planlegger noe og det kanskje ikke skjer så kan man få litt panikk. Litt "hva faen gjør jeg nå-ish. En god idé kan være å ha et håndkle, glidemiddel, kondom og våtservietter for hånden. Skulle ønske noen tipset meg om det 1
Pialill Skrevet 8. august 2011 #4 Skrevet 8. august 2011 På gulvet! Da slipper dere knirking fra sengen, stort sett det som lager mest lyd. Men hvor gammel er du egentlig? Du høres ikke helt klar ut for sex for å være helt ærlig. Og hadde jeg vært dere hadde jeg ikke fingret eller gitt noen håndjobb i en bakgate... Skjønner godt han ikke ville. 2
motzyme Skrevet 8. august 2011 #5 Skrevet 8. august 2011 (endret) 90 seng er jo ikke noe problem, god plass da! Skjønner godt at han ikke ville bli runket i ei bakgate jeg! Tror du må ta det som det kommer, du merker om ting er riktig der og da også! Endret 8. august 2011 av motzyme
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2011 #6 Skrevet 8. august 2011 Hvor kommer han fra? Nesten garantert fra Tyrkia eller Albania! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå