AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Tenker da på bevegelse som gå en tur eller annen trening. Ikke det man går uansett på en vanlig dag. Eller har du dager hvor du ikke gjør noe ekstra enn ellers i løpet av en uke?
altflyter Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 Går mye tur, men går sjelden bevisst ut for å trene.. Går ut for å slappe av og koble ut:) Tenker egentlig lite over treningen i det
kirstiJ Skrevet 8. august 2011 #4 Skrevet 8. august 2011 ja, jeg pleier egentlig det... Hvertfall en halvtime om dagen. Vi har hund som kan løpe fritt på gårdsplassen, men er fint å ta den med på en gåtur allikevel... Nå er jeg gravid, og må hvile en halvtime etter å ha gått til postkassa, så det lengste jeg har gått siden april (da fikk jeg høyt blodtrykk og ekstrem hjertebank) er tre-fire hundre meter... Gleder meg voldsomt til å gå tur igjen!
Gjest Silvermist Skrevet 8. august 2011 #5 Skrevet 8. august 2011 Trener styrke 4 dager i uken, så beveger meg ikke mer enn normalt hver dag nei.
Carrot Skrevet 8. august 2011 #6 Skrevet 8. august 2011 Jess, hver dag minst en time og det er D E I L I G rett og slett....
Catie' Skrevet 8. august 2011 #8 Skrevet 8. august 2011 Ja, ca 40 minutters tur hver dag Men jeg må si at jeg er litt bekymret for at dette ikke er nok trening for hjertet mitt da :frown: Tenker å begynne med kondisjonstrening et par ganger i uken ganske snart
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #9 Skrevet 8. august 2011 Ja, jeg går en rask tur på 30 minutter hver ukedag, og en time hver lørdag og søndag. I tillegg trener jeg styrke og fleksibilitet to dager i uken.
FantasDick Skrevet 8. august 2011 #10 Skrevet 8. august 2011 Nei, ikke hver dag, men trener kardio flere ganger i uka. Noen ganger gidder jeg bare ikke.
Mynona Skrevet 8. august 2011 #11 Skrevet 8. august 2011 Når jeg tenker meg om, så trener jeg jo litt styrke hver dag... glemte det når jeg svarte i stad
ludo Skrevet 8. august 2011 #12 Skrevet 8. august 2011 Trener på treningsstudio fire ganger i uken,går til jobb 5 dager i uken,og sitter max 30 min i løpet av arbeidsdagen;)
Gjest Tigress Skrevet 9. august 2011 #14 Skrevet 9. august 2011 Nei, eg har heile dagar eg sit mest stille på. Det er herleg!
Ethereal Skrevet 9. august 2011 #15 Skrevet 9. august 2011 Jeg trener en time annenhver dag. Ellers blir middels med aktivitet.
Envy Skrevet 10. august 2011 #16 Skrevet 10. august 2011 Jeg trener 4 ganger i uken. Dagene i mellom beveger jeg meg ikke mer enn normalt. Men har et forholdsvis fysisk yrke, så blir jo litt bevegelse der i bonus da Vil ikke trene hver dag da det virker mot sin hensikt.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #17 Skrevet 10. august 2011 Jeg beveger meg hver dag, men trener 4-6 ganger i uka. De andre dagene sier kroppen min at den vil ha pause
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå