Gå til innhold

Hei alle mammaer her inne :)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er bare interessert i å høre hvor ofte du har tid til å trene?

Vi vet jo alle at hverdagen med barn, mann, jobb og hus er relativt travel. Så lurer bare på om trening er noe du prioriterer?

Hva trener du, hvor lenge og hvor ofte? Oppnår du det du ønsker/fornøyd med egen innsats?

Og hvor opptatt er du av kropp og trening?

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøver å trene hver dag når han sover og vi er hjemme. Tar da ca en halvtime på ergometersykkelen. Blir ikke så himla mye, men resultatene kommer sakte men sikkert ;) Overskudd er jeg rom regel tom for på kvelden, så må bli på dagtid. Prøver å passe på hva jeg/hele familien putter i munnen, men er ikke fanatisk. Har vi lyst på is når vi er på butikken, så kjøper vi is. Prøver å prioritere trening, men det kommer ikke høyt på listen. Blir det ikke trening en dag, eller dårlig med trening en uke, tar jeg en "treningsøkt" med barna der vi jager hverandre, danser, eller herjer på et eller annet vis. Pulsen min går opp, og alle har det kjekt :nigo:

Skrevet

Jeg hadde nok hatt tid til å trene 23 ganger i uken, men jeg må ærlig innrømme at det ikke er prioritert :sjenert: Dog er jeg aktiv og beveger meg i hverdagen, og har ingen problemer med vekten.

Prøver nå å skjerpe meg og komme i gang med trening igjen. Det gjør godt, og man føler seg så bra etterpå.

Skrevet

Jeg trener to ganger i uka, og det prioriterer jeg å få til. Jobber heller litt hjemme om kvelden for å få alt til å gå opp med barnehagehenting osv.

Hver mandag trener jeg fra sju til halv ni om kvelden, og så blir det en morgenøkt med løping før jobb en av de andre dagene i uka. Gjør underverker for både kropp og humør.

Ellers går jeg jo endel. Trilleturer i helgene, fram og tilbake til jobb hver dag (ca 40 min til sammen).

Skrevet

Trener minst en time til dagen, styrke og kondi annen hver dag. Jenta mi er med meg i vogn, ser på når jeg trener styrke, sover når jeg jogger. Trening er viktig i min hverdag! Blir nok prioritert i annen rekke når jeg begynner i jobb igjen, da vil jeg nok tilbringe den tiden jeg kan med jenta mi så får det bli trening etter leggetid :)

Skrevet

Prøver å få det til to ganger i uka - helst på treningssenter for da får jeg tatt i litt mer siden jeg ikke er så flink til å presse meg selv helt alene. Problemet akkurat nå er at det er ferietid og jeg har ungene hjemme på 7.uka... Da får jeg rett og slett ikke til å trene så mye...

Sånn til vanlig trener jeg helst tidlig, på vei til jobb. Så kan jeg heller ta igjen det jeg ikke får gjort på kvelden. For da må jo gjerne mannen min få trene siden hans jobb ikke er fullt så fleksibel som min (og han jobber litt mer...).

Uansett kjenner jeg at det er viktig for meg å holde formen sånn noenlunde. Da orker jeg mer og klarer å holde tritt med tre viltre barn og alt annet som foregår!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...