sukkerpia Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 (endret) Har tenkt veldig my på dette, men kommer ikke fram til hva jeg skal gjøre Noen som har vært hos frisør i utlandet? Er de flinke, som i norge?? Tenkte på å stripe håret, skal ikke klippe no.. Har striper i fra før av, men vil friske opp etterveksten litt siden sola bleker mye Har mørkt og, og lyse/lysebrune striper... Noen med erfaring?? Noen som har vært i Alanya, og kan anbefale en frisør? Endret 8. august 2011 av sukkerpia
ViC* Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 Jeg gikk til frisør i Thailand, og de var kjempeflinke
sukkerpia Skrevet 8. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2011 Jeg gikk til frisør i Thailand, og de var kjempeflinke Ser for meg at det er vanskelig og forklare de hva jeg skal gjøre.. Stripet du det? Er så redd for at de striper meg en helt annen farge, og det blir stygt ;o
Gjest Annaires Skrevet 8. august 2011 #4 Skrevet 8. august 2011 Var hos frisør i Trogir, Kroatia. Stripet og klippet. Kostet 250kr der, mot 2300-, her hjemme. Veldig fornøyd med resultatet. Vi sjekket ut litt med lokalbefolkningen på forhånd, og gikk ikke til den billigste der nede.
sukkerpia Skrevet 8. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2011 Var hos frisør i Trogir, Kroatia. Stripet og klippet. Kostet 250kr der, mot 2300-, her hjemme. Veldig fornøyd med resultatet. Vi sjekket ut litt med lokalbefolkningen på forhånd, og gikk ikke til den billigste der nede. Ja er det jeg også tenker på, og sjekke ut litt først
Gjest CrazyCatlady Skrevet 8. august 2011 #6 Skrevet 8. august 2011 (endret) Ja,var hos en frisør når jeg var på ferie på Tenerife og de kunne svensk,men ble ikke særlig fornøyd.I tillegg brukte de enormt lang tid fordi de var mer opptatt av å slarve enn å klippe. Var også hos frisør når jeg studerte i Australia og selv om jeg er ok i engelsk så var det litt vanskelig å forklare hva jeg ville ha Ble ganske fornøyd,men ikke helt som jeg hadde tenkt.Sikkert fordi jeg ikke var spesielt flink til å forklare meg Så det som er den største utfordringen er jo å finne en frisør som er bra også kan det jo være en liten utfordring å forklare hva man ønsker Endret 8. august 2011 av CrazyCatlady
Miah Skrevet 8. august 2011 #7 Skrevet 8. august 2011 Altså, utlandet er jo veldig stort... er jo gode og dårlige frisører over alt. Det vanskeligste kan være å forklare hvordan man vil ha det, og det kan også være ekstra vanskelig for frisøren å tolke hva du mener. Jeg hadde tatt med meg noen bilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå