AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Ble litt vel mye junk og lite trening på meg i helgen, og sitter med knalldårlig samvittighet. På lørdagen spiste jeg en hel pose chips og en halv boks med is, og på søndagen var vi i familieselskap og jeg var ikke sjenert med forsyningen av kake og brus.. Nå lurer jeg på hvordan jeg kan rette opp i det? Kan jeg ligge i enda mer kcal-underskudd enn jeg allerede gjør de neste dagene? Ligger normalt mellom 1200-1800 kcal, med gjennomsnitt på ca 1500 kcal. Vil virkelig ikke miste resultatene jeg allerede har fått av mye trening og strengt kosthold.. HJELP!!
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 Glem det og fortsett som vanlig. Du vil ikke miste resultater, men kanskje stå stille ved neste veiing.
Lulilelu Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 Fortsett slik du har gjort til nå. Det er lov å ikke være superflink hele tiden. Du kan kanskje ta ett par ekstra treningsøkter denne uken hvis du vil. Men å spise noe mindre enn 1500 kcal er ikke så lurt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå