ecathari Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Hei Skal på en langhelg tur med lillesøster, som er vegetarianer. Lurer på om noen har noen tips til hvor vi kan spise? Hun spiser ikke kjøtt, fisk, kylling eller egg. Men melk og andre meieriprodukter.. Forslag og tips mottas med takk
JizzInMyPants Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 Det skulle være nok å velge i i køben :D Her er HappyCow sin oversikt Har en av dere smartphone, skal happycow også ha en egen app som kan lastes ned med slike ting.
Colargol Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 Har to jeg kan anbefale deg mer enn noen andre jeg har vært på iallefall! Ambrosias Have ligger midt i mellom Bispebjerg og Nørrebro (eller, den ligger vel mest på Bispebjerg), altså sentrumsnært men ikke midt i sentrum. Fantastisk og ikke så dyrt. Riz Raz er ikke et rent vegetarsted, dvs. du får muligheten til å kjøpe kjøtt, men det er ikke der fokuset ligger.Riz Raz har to restauranter: Steak'n'veggies og Sticks'n'veggies, Sticks er den som ligger i sentrum (Kompagnistræde) mens Steaks ligger rett ved Nørreport stasjon mot Universitetsbibliotektet. Jeg tror jeg kan anbefale begge stedene like mye, men har selv valgt å gå mest på Sticks -sannsynligvis mest fordi den er lettere å "stikke innom"/tenke på når jeg er i sentrum. Begge disse to (tre) stedene er basert på buffeter, har koselige omgivelser, bra service og helt fantastisk mat -til en ok pris. Verdt å oppleve er de i allefall. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå