AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #1 Del Skrevet 8. august 2011 http://www.shytobuy.no/nexus-vibro.html Syns denne ser ganske spennende ut, og vurderer bursdagsgave til mannen... den som ikke vibrerer er billigere enn denne, så jeg lurer på om det er noen som har prøvd dette med prostatamasasje og om det har noe å si om den vibrerer eller ikke? Blir det liksom som en dildo for kvinner? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Baardsen Skrevet 8. august 2011 #2 Del Skrevet 8. august 2011 http://www.shytobuy.no/nexus-vibro.html Syns denne ser ganske spennende ut, og vurderer bursdagsgave til mannen... den som ikke vibrerer er billigere enn denne, så jeg lurer på om det er noen som har prøvd dette med prostatamasasje og om det har noe å si om den vibrerer eller ikke? Blir det liksom som en dildo for kvinner? Takker for svar Hvis du leker med ham med denne mens du suger ham, vil du oppleve århundrets utløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2011 #3 Del Skrevet 9. august 2011 Kanskje lurt og sjekke om han vil ha noe i baken før du kjøper,ingen hadde fått stikke en sånn i baken på meg affal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 9. august 2011 #4 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg er kvinne og synes det er helt ok med litt aktivitet "der bak", men noe som vibrerer får aldri nærme seg rævva mi igjen! Noe av det ekleste jeg har vært borti. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jeansgutt21 Skrevet 11. august 2011 #5 Del Skrevet 11. august 2011 Kan sjekke om typen din er klar for dette, men virker litt som at han er klar, slik du beskriver det. Anbefaler selv en butplug med vibrator, det gir i hvertfall meg superorgasmer som helt tar pusten fra meg, pga av den vibrende prostatamassasje den gir der bak:) Hvis du bruker den samtidig som du suger eller runker han samtidig, tror jeg som en skriver her, at han får "århundrets" orgasme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 11. august 2011 #6 Del Skrevet 11. august 2011 Vær obs på at den der lager gnagsår på skrukken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2011 #7 Del Skrevet 11. august 2011 Nå er ikke jeg noen ekspert på området, men jeg vil tro at dette er i største laget dersom han aldri han forsøkt det før. Det er ikke like lett å få noe baki der som det er å få plass til noe i en vagina grunnet lukkemuskelen. Prøv først med noe mindre for å se om han liker det generelt, og så tror jeg disse er ment for å avansere videre med. Selv fikk jeg ingenting mer ut av selve vibrasjonen på andre typer, men jeg er ikke mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jeansgutt21 Skrevet 16. august 2011 #8 Del Skrevet 16. august 2011 Nå er ikke jeg noen ekspert på området, men jeg vil tro at dette er i største laget dersom han aldri han forsøkt det før. Det er ikke like lett å få noe baki der som det er å få plass til noe i en vagina grunnet lukkemuskelen. Prøv først med noe mindre for å se om han liker det generelt, og så tror jeg disse er ment for å avansere videre med. Selv fikk jeg ingenting mer ut av selve vibrasjonen på andre typer, men jeg er ikke mann Den er garantert ikke i største laget, den er helt perfekt og enkel å føre inn i analen, spes med masse glidekrem. Jeg har kjøpt den og den er megadigg og gir meg voldsomme orgasmer etter bare å ha massert i noen minutter, jeg er hekta å klarer meg ikke uten den, har masse batterier liggende hehe:) Bruker den hver dag, ofte flere ganger om dagen, selv om jeg har kjæreste å ha sex med. Faktisk bruker vi den veldig ofte sammen og gir oss heftige orgasmer:) hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå