AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Regn er deilig, for da kommer ingen på besøk. Man har lov til å være litt melankolsk og pakke seg inn i varme tepper. Gleder meg til høstregn!
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 Elsker regn,herlig å være inne mens det pøser ned eller ta seg en tur i skogen med regntøy og paraply
Sequax Skrevet 8. august 2011 #4 Skrevet 8. august 2011 Regn er koselig...særlig å komme inn i varmt og godt hus etter å ha vært ute!
Conuren Skrevet 8. august 2011 #5 Skrevet 8. august 2011 Regn er deilig, for da kommer ingen på besøk. Man har lov til å være litt melankolsk og pakke seg inn i varme tepper. Gleder meg til høstregn! SÅÅÅ enig. Men synes besøk er ok. Eller være på besøk/kafé i pøsregn og følelsen når man da kommer hjem og kan slappe helt av med te, bok og Billie Holiday eller Coldplay er fantastisk 1
Hoppetaujenta Skrevet 21. august 2011 #7 Skrevet 21. august 2011 Jeg er også litt over gjennomsnittet glad i regnvær. Det regner i dag, forresten.
ludo Skrevet 21. august 2011 #8 Skrevet 21. august 2011 Deilig om man er inne,ikke fult så deilig når man må være ute i lengre perioder !
Mr.Omg Skrevet 27. august 2011 #10 Skrevet 27. august 2011 Noen ganger liker jeg regn, andre ganger ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå