AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 tenkte å ha tøyservietter i bryllupet, men hvor kan jeg kjøpe disse. tenkte å ha lysrosa
Charleene Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 HER feks. Søk etter cloth napkins på ebay så finner du masse
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #4 Skrevet 8. august 2011 HER feks. Søk etter cloth napkins på ebay så finner du masse men hvilke butikker for man kjøpt det i? kid/princess, ikea?
altflyter Skrevet 8. august 2011 #5 Skrevet 8. august 2011 Jeg har sett det både på spar kjøp og på tilbords
Charleene Skrevet 9. august 2011 #6 Skrevet 9. august 2011 Kid, ikea, tilbords, cristiania glassmagasin, kremmerhuset.. men til en helt annen pris da
Kvist Skrevet 9. august 2011 #7 Skrevet 9. august 2011 HER feks. Søk etter cloth napkins på ebay så finner du masse Men les nøye hvis du vil kjøpe på nett. I linken her står det Linen Cloth, mens lengre ned står det at materialet er polyester og at de er "stain resistant". Hvem vil ha servietter som ikke tar til seg flekker? Forsvinner ikke poenget da? Servietter i lin eller linblanding er dessuten veldig mye lettere å brette enn andre materialer.
Charleene Skrevet 9. august 2011 #8 Skrevet 9. august 2011 Men les nøye hvis du vil kjøpe på nett. I linken her står det Linen Cloth, mens lengre ned står det at materialet er polyester og at de er "stain resistant". Hvem vil ha servietter som ikke tar til seg flekker? Forsvinner ikke poenget da? Servietter i lin eller linblanding er dessuten veldig mye lettere å brette enn andre materialer. Så klart jeg hadde lest nøyere om jeg faktisk skulle kjøpe. Som jeg skrev i innellegt over, så gav jeg søkeordene, og ett eksempel på hvor en kunne finne billigere servietter enn på interiørbutikkene her hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå