Gå til innhold

hva bruker du under mensen?

Hva bruker du?  

1. 1. Hva bruker du?

• Bind
      16
    • O.B.
      17
    • Tampax
      2
    • Kombinerer bind og tamponger
      16

Fremhevede innlegg

Gjest LoisLane
Skrevet

jeg får helt noia av bind, klarer ikke å tenke på noe annet enn mensen med den klumpen i trusa! R sånn passe fornøyd med O.B., og lurer på hva dere andre bruker?

Videoannonse
Annonse
Gjest Dolphina
Skrevet

Bruker kun tamponger!

Har brukt kun OB til nå, men prøvde sist tampongene fra First Price og de fungerte bra!:) Et billig alternativ!! Dumt de bare har en størrelse...

Skrevet

Jeg bruker helst tampax når jeg er ute, men er jeg bare hjemme og sløver så bruker jeg vanligvis bind.

Skrevet

Etter fødslene mine klarer jeg ikke bruke annet enn bind - til nød O.B, men da skal det skje noe spesielt... :wink: :D (...bading, ut på by'n, e.l)

Skrevet

Bruker kun First Price tamponger (manglet det svaralternativet :wink: )

Gjest Anonymous
Skrevet

Bind den første dagne, ellers er det ob som duger best.

Skrevet

Bruker O.B om dagen og bind om natten.

Skrevet
Jeg bruker O.B. men savner de gamle :roll:

Enig...

Fant et lite glemt lager av den gamle typen OB her om dagen. Veldig glad da kan man si!!!

:D

Skrevet
jeg får helt noia av bind, klarer ikke å tenke på noe annet enn mensen med den klumpen i trusa! R sånn passe fornøyd med O.B., og lurer på hva dere andre bruker?

Da er vi to, kun tamponger her.

Skrevet

Bruker også kun tamponger - takler ikke bind. Men jeg bruker de always tampongene da - liker ikke den nye ob'en.

Skrevet

Takler ikke oB eller Tampax, så jeg bruker bare bind.

Får bare tåle å ikke kunne bade de dagene det dreier seg om. Skal jeg til syden, legger jeg heller opp mensen deretter, så jeg slipper å ha det i det hele tatt når jeg er utenlands.

Blør lite og bruker stort sett de two in one-greiene fra Libresse, tynne og kjenner lite til at jeg har dem der.

Skrevet

Bruker det jeg finner, jeg.

Tester ut nye tamponger i hytt og pine. Ingen favoritter, men firstprice sine funker flott! (9kr pr eske er billig!!)

Skrevet

Bruker bare bind. Blir så dårlig når jeg har mensen, :( så jeg er bare hjemme og slapper av. Hadde kanskje vurdert tamponger hvis jeg var mer aktiv i mensperiodene.

Skrevet

Akkurat nå slipper jeg mensen da- men til vanlig bruker jeg OB om dagen og Always-bind om natten.. Orker ikke stå opp for å skifte tampong!!!

Men de gamle OB`ene var MYYYE bedre...

Skrevet

O.B. om dagen. Bind når jeg dasser rundt hjemme og på natta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...