Gå til innhold

Dere som har kjøpt ting på ebay til bryllupet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet står jo i overskriften:

Dere som har kjøpt ting på ebay til bryllupet, hva har dere kjøpt?

Legg gjerne inn en link eller fler, nettopp blitt forlovet og trenger litt inspirasjon til hva jeg kan få kjøpt på ebay :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan finne ALT på ebay.

Har kjøpt kjolen min der, men må dessverre selge den... :sjenert:

Skrevet

Etsy.com har også masse fine bryllups greier :)

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte veldig mye på ebay, deriblant brudekjolen, brudepikekjolen, slør x 3, tiaraer, smykker, ringpute, gjestebok, penn til gjestebok, dekorasjonssteiner, lys, veske, undertøy og det er sikkert mange ting jeg har glemt å skrive opp.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Har kikka fælt etter tiara der, og funnet mye flott! Men endte opp med å kjøpe en annen plass på nett.

Men fant en fin selskapsveske!

Skrevet

Jeg kjøpte kaketoppen på ebay. venter på å få den i posten en av de neste dagene. Kaketoppen koster 399 kr på norske nettsider, og de legger på en frakt på over 100 kr, mens på ebay fant jeg den til 193 kr. Fant og en akrylkopi av den på et annet nettsted til samme prisen, men den var ikke på langt nær så fin som den i porselen :)Kaketoppen jeg kjøpte var blond, og derfor litt billigere enn den som jeg linker til.

Skrevet

Har dere som har kjøpt kjole prøvd i en butikk på forhånd, om kjolemodellen kledde dere, eller har dere bare satset? :vinke:

Skrevet

Jeg bare satset. :sjenert:

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg bare satset jeg og, og kjolen passet vel egentlig perfekt når jeg fikk den.

Men så var det denne vektnedgangen da.

Så anbefalingen min er å være sikker på at du ikke kommer til å rase ned i vekt før du bestiller kjole, evt bestille den for liten om du har planer om å gå ned i vekt.

Jeg skal forøvrig selge kjolen min og bestille ny fra ebay. Og denne gangen blir det en helt annen modell.

Men jeg kommer nok ikke til å bestille ny før over jul.

Kanskje vekten har stabilisert seg til da?? :sjenert:

Skrevet (endret)

*slettet....ikke viktig lenger....

Endret av bobbi
Skrevet (endret)

Har enda ca 7 kg som skal av før jeg er "der".....burde kanskje vente men går ned ca 1 kg i uka, så det tar jo ikke såååååå lang tid. Men jeg er så utålmodig, har lyst å fyke avgårde for å prøve kjole med en gang :rodmer: , men er redd den modellen jeg vil ha ikke skal kle meg slik som jeg er nå......Også ser jeg jo her på kvinneguiden at folk skriver at leveringstid på enkelte kjoler er 4-6 måneder..... Hm....ikke så lett akkurat det der med kjole gitt.... :forvirret:

Klart du kan prøve :)

Men om du har planer om store forandringer ville jeg ventet.

Om du har 8 mnd igjen, ville jeg kanskje ventet bittelitt, men tatt en runde i salonger for å finne ut hva du passer.

Endret av Charleene
Skrevet

Klart du kan prøve :)

Men om du har planer om store forandringer ville jeg ventet.

Om du har 8 mnd igjen, ville jeg kanskje ventet bittelitt, men tatt en runde i salonger for å finne ut hva du passer.

Er ikke store forandringer, bare litt "innsnevring" og oppstarmming ;) Takk for tipset Charleene :5:

Skrevet

Er ikke store forandringer, bare litt "innsnevring" og oppstarmming ;) Takk for tipset Charleene :5:

Da er det kanskje ikke store forandringene som skal til på en evt kjole du kjøper deg nå.

Kom deg til en salong og begynn å prøve.

Husk godt undertøy ;)

Bare hyggelig :)

Skrevet

Har dere som har kjøpt kjole prøvd i en butikk på forhånd, om kjolemodellen kledde dere, eller har dere bare satset? :vinke:

Jeg har en viss formening om hva som ser bra ut på meg så jeg satset og bestilte fra internett. Kjolen kostet rundt 1000,- så det hadde ikke vært krise dersom den ikke kledde meg (men det gjorde den heldigvis). Hadde nok ikke turt å satse på kjoler som var dyrere enn 2-3000,- :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har kjøpt mer :)

Prøvd å kjøpe kjede for tredje gang, håper det er fint: http://www.ebay.com/itm/390347187349?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Og så har jeg kjøpt polaroidkamera: http://www.ebay.com/itm/370521762087?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Angrer på at jeg kjøpte polaroidfilm på ebay, for jeg tenkte ikke på at jeg måtte betale toll og moms på de. Hadde kosta mindre å kjøpe i Norge faktisk. Men tror det blir en kul ting å ha da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...