smilla1 Skrevet 23. november 2003 #1 Skrevet 23. november 2003 Kan dere hjelpe meg med noen fine sms som jeg kan sende til en venn som har det litt tungt! Smilla1
Mystic Skrevet 23. november 2003 #2 Skrevet 23. november 2003 Meningsfylte tanker, velvalgte ord. Tårer som faller til tårefylt jord. Engler som danser bare for deg. VENNER FOR ALLTID, DU OG JEG! Jeg har kjøleskap og kjøkkenskap, garderobeskap og fryseskap, troskap, framskap og faenskap, men det skapet jeg liker best er ditt vennskap.... Se på himmelen i kveld min venn, kan du sehvor den nydelige stjernen er hen? Jeg satte den rett over huset ditt, for å minne om at du alltid er i hjertet mitt! Når motvinden blåser, og regnet pisker. Len deg tilbake og hør når jeg hvisker: For meg er du solskinn og varme og glød... Jeg er din venn fra i dag til min død... Du er ikke her, men jeg klemmer ditt kinn. En klem jeg sender med silkemyk vind. Åpne et vindu og sett deg og vente... Den vinden du kjenner er klemmen jeg sendte.
Siri Skrevet 24. november 2003 #3 Skrevet 24. november 2003 Skriv hva du tenker og at du er glad i han eller hun. Ferdigskrevete sitater er bra det, men dine tanker til en venn rett fra hjertet er mer verd.
Gjest Poirot Skrevet 24. november 2003 #4 Skrevet 24. november 2003 Skriv hva du tenker og at du er glad i han eller hun. Ferdigskrevete sitater er bra det, men dine tanker til en venn rett fra hjertet er mer verd. Jepp! Jeg gidder nesten ikke lese sånne som er masseprodusert engang.
smilla1 Skrevet 24. november 2003 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2003 Tusen takk for svar:-) Er selvfølgelig enig med dere at selvalgte ord er bedre enn ferdiglagde dikt. men noen ganger kan det være en ide og spe på med et fint dikt:-) Smilla1
Såpebobla Skrevet 24. november 2003 #6 Skrevet 24. november 2003 Når stjernene skinner og himmelen er klar, tenk da på hvor mange venner du har, Alle er glade i deg på hver sin måte, og de som ikke er det, ja de er en gåte.... Syns det er så fint, fikk det av en venninne for en tid tilbake...
Gjest Catwoman Skrevet 25. november 2003 #7 Skrevet 25. november 2003 Nasse gikk bort til Brumm og la poten sin på poten til Brumm - Hva er det? spurte Brumm - Ikke noe svarte Nasse,- ville bare vise at jeg er her hvis du trenger meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå