Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Har noen tupper som skal på Rihanna i Bergen 17.aug. Hvor lenge før dørene åpner bør de møte opp om de vil ha ok ståplass "midt i"? Dvs så de kan se litt, men ikke heeelt fremst liksom.
Betty2 Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 hmm vanskelig å si, siden rihanna er så populær, men det har vært store artister der før, da har jeg møtt opp ca samtidig som dørene åpner, og har fått fine stå plasser. men til rihanna, så kanskje møte opp 30-60 min før. (men jeg syne den beste plassen er på muren, der som politi ambulanse osv pleier å stå, har utsikt over folkehavet, og rett på scenen, og ikke minst god lyd som treffer deg rett i ørene. tror ikke denne plassen er reservert bare for dem så lenge du har bilett )
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 Jo, muren er resvert for politi, ambulanse, vakter, sikkerhet osv. Jeg var på Koengen både på Rammstein og Iron Maiden som begge sanket inn over 20 000 i publikum, og de som nærmest seg muren ble pent eskortert vekk derfra. Anbefaler deg å dukke opp en stund før, om du vil komme noe lunde nær.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 8. august 2011 #4 Skrevet 8. august 2011 Kanskje vi skal møte opp en time før da Jeg skal jo ikke være med inn, bare sende tenåringene inn, men skal hjelpe dem å finne køen og slikt tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå