Gjest Gjest Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 ser folk skriver det stadig vekk, men aner ikke hva det betyr.
Gjest Leonidene Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 (endret) One Night Stand. Endret 8. august 2011 av Leonidene
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 one night stand - dvs en du hopper tilfeldig til køys med for en natt
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #4 Skrevet 8. august 2011 one night stand - dvs en du hopper tilfeldig til køys med for en natt Noe som svært mange av kvinnene på kvinneguiden er en stor fan av, forstå det den som kan. Personlig syns jeg det er svært primitivt å gå å lete etter et hull man kan stappe sin kuk inn i, og så stikke av. Ufattelig at kvinner liker å bli brukt på denne måten. 1
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2011 #5 Skrevet 8. august 2011 Noe som svært mange av kvinnene på kvinneguiden er en stor fan av, forstå det den som kan. Personlig syns jeg det er svært primitivt å gå å lete etter et hull man kan stappe sin kuk inn i, og så stikke av. Ufattelig at kvinner liker å bli brukt på denne måten. Snakker meg om å dømme alle. Jeg er 33 år og har aldri hatt en ons, ikke skal jeg det heller. Jeg synes ons er ekkelt, horete og skittent. Fatter ikke at folk lar seg bruke slik. En ons er bare tøm og røm, og min kropp er mer verdt enn som så lugubert dritt. Nei takke meg til ekte kjærlighet og forelskelse! p.s er jente. 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #6 Skrevet 8. august 2011 Det er ikke alle som finner ekte kjærlighet og forelskels sånn på "knipset", men har allikevel behov.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #7 Skrevet 8. august 2011 Noe som svært mange av kvinnene på kvinneguiden er en stor fan av, forstå det den som kan. Personlig syns jeg det er svært primitivt å gå å lete etter et hull man kan stappe sin kuk inn i, og så stikke av. Ufattelig at kvinner liker å bli brukt på denne måten. Hva med andre veien? Altså at det er primitivt å lete etter en pikk å tre seg ned på, og så stikke av. Ufattelig at menn liker å bli brukt på den måten. Kort sagt; "It takes two to tango!" 2
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2011 #8 Skrevet 8. august 2011 Det er ikke alle som finner ekte kjærlighet og forelskels sånn på "knipset", men har allikevel behov. Du har ansvar selv å fikse deg selv om du har behov. Ingen skal gi deg dine behov. Du får bruke hendene dine da, ikke hore deg rundt og misbruke andre!
Brunhilde Skrevet 8. august 2011 #9 Skrevet 8. august 2011 Snakker meg om å dømme alle. Jeg er 33 år og har aldri hatt en ons, ikke skal jeg det heller. Jeg synes ons er ekkelt, horete og skittent. Fatter ikke at folk lar seg bruke slik. En ons er bare tøm og røm, og min kropp er mer verdt enn som så lugubert dritt. Nei takke meg til ekte kjærlighet og forelskelse! p.s er jente. Ja, det var vel ganske tydelig ut fra hva du skriver. Jeg oppfatter deg som et skoleeksempel på en "snill pike" som ikke vil vedkjenne seg seksuelle behov. Ekkelt? Horete? Skittent? Hva er galt med et godt knull, om så med en fremmed, hvis begge er enige om at det er en god idé? Og hva er galt med deg som syns du har rett til å dømme andre som eklte, horete og skitne fordi de tør vedkjenne seg behovene sine? Ekte kjærlighet og forelskelse er greit, men det er søren meg en god omgang sex uten at verken ekte kjærlighet eller forelskelse er til stede også! 1
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2011 #10 Skrevet 8. august 2011 Snakker meg om å dømme alle. Jeg er 33 år og har aldri hatt en ons, ikke skal jeg det heller. Jeg synes ons er ekkelt, horete og skittent. Fatter ikke at folk lar seg bruke slik. En ons er bare tøm og røm, og min kropp er mer verdt enn som så lugubert dritt. Nei takke meg til ekte kjærlighet og forelskelse! p.s er jente. Helt enig Er også jente.
altflyter Skrevet 8. august 2011 #11 Skrevet 8. august 2011 Mener å huske at vi brukte unnskyldningen ONS om typen stakk når han hadde fått sitt.. Litt lettere å la det være en del av planen enn å innrømme at man ble dumpet:p Skal sies at jeg var en del yngre da
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #12 Skrevet 8. august 2011 Å si at man kun bør ha sex hvis det er forelskelse involvert, er som å si at man bare bør spise sjokolade hvis man har sukkermangel og bare bør kjøre berg- og dalbaner hvis man har et livstruende lavt adrenalinnivå.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #13 Skrevet 8. august 2011 Du har ansvar selv å fikse deg selv om du har behov. Ingen skal gi deg dine behov. Du får bruke hendene dine da, ikke hore deg rundt og misbruke andre! Det er jo akkurat deg jeg gjør. Skaffer meg en pikk når jeg har behov! Misbruke andre my ass. Alle skjønner tegninga når man sjekker opp noen på et utested.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå