Gå til innhold

Tips om stylingprodukt til håret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skulderlangt hår med en del fall. Når jeg bruker skum/stylingprodukter, får jeg ganske fine krøller. Men jeg klarer aldri å finne et stylingprodukt som jeg er skikkelig fornøyd med.... :roll:

Vil ha noe som godt kan gjøre håret litt "stivt", bare det ikke blir fett med en gang. Kan gjerne bruke noe som man får tak i på H&M eller noe i den duren - må ikke være dyr frisør-styling for at jeg skal være fornøyd, liksom...

Hva bruker du? Noe du kan anbefale meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes mange slike "krølle-produkter" på markedet.

H&M har en som fungerer greit.. en slags krem på en tube. Husker ikke hva den heter, men jeg TROR at den er av merket RESQ(?). Mener at det er en brun tube.

De fleste hårpleie-merker har en sånn type krem som skal gi bedre hold og fremheve krøllene. Og de jeg har prøvd fungerte greit. (Jeg hadde permanent da jeg brukte dem).

Ellers synes jeg at hårskum i vått hår gir fine og holdbare krøller om man klemmer håret litt sammen mens det lufttørker. Håret blir stivere enn med kremen jeg nevnte, men holder seg litt bedre.

Håret lir ikke så fett om du unngår å bruke produktene helt inntil hodebunnen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har slikt hår som deg,prøv Hypercurl fra Wella sp.Det bir litt stivt men mest hold. krøllene kommer veldig godt fram vis du knepper i håret mens du føner det ved svak varme. Jeg vil også anbefale Outshine,+undone fra Redken,kjempe bra produkter til mitt hår,som er halvlangt,tørt,med fall/litt krøller.Kjøp på lookfantastic til ca halv pris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...