Gjest Dolphina Skrevet 23. november 2003 #1 Del Skrevet 23. november 2003 Hvor kan jeg få kjøpt ferdig brodert julekalender med ringer??? Helst en fin en så klart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 23. november 2003 #2 Del Skrevet 23. november 2003 I butikker der du får kjøpt broderingsutstyr selger de ofte ferdigsydde kalendre. Fine og knalldyre ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 23. november 2003 #3 Del Skrevet 23. november 2003 Hva med å titte på forskjellige julemesser som holdes rundt om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 23. november 2003 #4 Del Skrevet 23. november 2003 Må du ha en brodert kalender? Hvis du bare etterlyser en rask løsning (fordi du ikke rekker å lage en før den 1. desember), så har jeg et enkelt tips. Heng opp en grov hyssing (evt. tau) enten rett ned fra taket eller på veggen (som en klessnor eller som et klatretau). I denne snoren binder du opp 24 hyssinger eller andre tråder. Gavene putter du i papirboser eller pakker inn, merker med tall fra 1 til 24 og knyter dem fast i hyssingen. Så kan du pynte litt med sløyfer eller andre "juleting" (klistremerker e.l.). Denne kalenderen kan bli kjempefin og er billig! Da kan man heller legge mer penger i kalendergavene eller spare penger til jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. november 2003 #5 Del Skrevet 24. november 2003 DE fleste broderiforretninger selger ferdig broderte kalendere. Jeg kjøpte en ubrodert nydelig sak med engler på i Operapassasjen i Oslo, og den kosta seks hundre så du må nok være forberedt på å betale en del.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå